مدیرعامل پردیس سینمایی کورش اعلام کرد:
آمادگی پردیس سینمایی کورش برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر
آمادگی پردیس سینمایی کورش برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر  به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی کورش، امیر منصور جمشیدی مدیرعامل پردیس سینمایی کورش در خصوص آمادگی این مجموعه برای میزبانی از مخاطبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: مجموعه سینمایی کورش با توجه به برنامه‌ای که از سوی دبیرخانه دریافت کرده، تمام تجربه و توان موجود خود را بر روی برگزاری هر چه بهتر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معطوف کرده است. پردیس سینمایی کورش از روز شنبه 12 بهمن‌ماه با تخصیص شش سالن با ظرفیت پذیرش بیش از 1600 تماشاگر آماده خدمات‌دهی به علاقمندان این رویداد بزرگ هنری است.
وی در خصوص تجهیزات سالن‌های سینما کورش نیز گفت: سالن‌های اختصاص داده شده به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تماما از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و تجهیزاتی که در آنها به کاربرده شده است فضایی خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برای مخاطبان از نظر تصویر و صدا رقم خواهد زد.
جمشیدی از ایجاد ستاد خبری به مناسبت آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کورش خبر داد و گفت: با توجه به حضور هنرمندان و مخاطبان بسیار و اتفاقاتی که در حواشی این رویداد رقم خواهد خورد، امسال تصمیم گرفتیم تا یک ستاد خبری با حضور عکاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران خبره تشکیل شود تا مخاطبین و علاقمندان سینما از اخبار این رویداد بصورت روزانه باخبر شوند. محتوای تولید شده علاوه بر انتشار در فضاهای مجازی مختلف پردیس سینمایی کورش مانند وب سایت، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و... در اختیار رسانه‌های معتبر خبری نیز قرار خواهند گرفت. 
ایشان در انتها با ابراز امیدواری از برگزاری مناسب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم امسال شاهد حضور گسترده‌تر هنرمندان، مخاطبان و علاقمندان به هنر سینما در پردیس سینمایی کورش باشیم. تمام سعی و تلاش تیم اجرایی ما تا به امروز بر این بوده تا با ایجاد شرایطی مناسب، میزبانی شایسته برای علاقمندان به جشنواره فیلم فجر باشیم.