بهترین هتل‌های آمستردام را بشناسید
از بین همه‌ی شهرهای هلند، پایتخت این کشور یعنی شهر آمستردام، جاذبه‌های گردش‌گری فوق‌العاده‌ای دارد و بیشتر توریست‌ها برای سفر به این کشور، شهر آمستردام را به‌عنوان مقصد اصلی سفرشان انتخاب می‌کنند. در ادامه‌ی مطلب، رزرو اینترنتی هتل های آمستردام از علی بابا و چند نمونه از بهترین هتل ‌های شهر آمستردام را بررسی کرده‌ایم که برای گردش‌گرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، کمک کننده است.
 

کانال بلت یکی از جاذبه‌های شهر آمستردام است که از ۴ کانال آبی مختلف تشکیل شده است. این کانال‌ها هنوز هم مورد استفاده هستند و تعداد زیادی از خانه‌های آمستردام را آب‌رسانی می‌کنند. اگر قصد سفر به آمستردام هلند را دارید و یا در آینده می‌خواهید به این شهر سفر کنید می‌توانید رزرو هتل آمستردام از علی بابا را در برنامه‌ی خود قرار دهید. با این کار با ویژگی‌های هتل‌های مختلف آشنا می‌شوید و می‌توانید فاصله‌ی هر هتل تا جاذبه‌های گردش‌گری این شهر را نیز مشاهده کنید. 

اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید
شهر آمستردام دارای جاذبه‌های گردش‌گری دیگری نیز هست که می‌توانید درطول اقامت‌تان، از آن‌ها بازدید کنید. در سفر به آمستردام، بسیار مهم است که شما یک هتل مناسب داشته باشید. رزرو هتل آمستردام را می‌توانید به‌صورت اینترنتی انجام دهید تا امکان بررسی هتل‌ها و امکانات‌شان را داشته باشید.
 در ادامه‌ی این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌های آمستردام را معرفی کرده‌ایم و امکانات آن‌ها را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین گزینه را برای سفرتان انتخاب کنید.

هتل واندر فالک اسخیپول
این هتل ۴ ستاره در آمستردام یکی از  گزینه‌های مناسب برای رزرو اینترنتی هتل های آمستردام است. این هتل دسترسی بسیار خوب و مناسبی به جاذبه‌های شهر آمستردام دارد. هتل واندرفالک، تا فرودگاه اصلی شهر آمستردام فقط ۱۰ دقیقه فاصله دارد و شاتل شهری ـ فرودگاهی رایگان برای میهمانانش تدارک دیده که امکان بسیار مناسبی است. این شاتل می‌تواند در کاهش هزینه‌های حمل و نقل شما اثر چشم‌گیری داشته باشد.
 
امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران،، صبحانه، ، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه خودپرداز برای دریافت پول نقد، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس ـ فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی و آلمانی)، انواع نوشیدنی در کافه، منوی ایتالیایی ـ هلندی، مرکز سلامتی ـ زیبایی، حمام آفتاب، اتاق استراحت، ساحل مصنوعی، حمام سنتی

اتاق‌های این هتل بسیار مجهز هستند و دارای ۴ نوع اتاق مختلف است. 

اتاق‌های باجت توئین: این اتاق‌ها دارای مساحت ۲۷ مترمربع هستند و ۱ تخت دو نفره دارند و ظرفیت آن‌ها برای دو نفر کاملا مناسب است.

اتاق‌های دلاکس سینگل: این اتاق‌ها دارای مساحتی برابر ۳۵ مترمربع هستند و یک تخت دو نفره دارند. این اتاق نیز برای دو نفر مناسب است. 

اتاق سوپریور: مساحت این اتاق ۲۰ مترمربع است. و یک تخت دو نفره‌ی بزرگ دارد که برای ۲ نفر مناسب است با رزرو هتل آمستردام می‌توانید اقامت لذت‌بخشی را در اتاق‌های سوپریور این هتل تجربه کنید 

اتاق‌های لاکچری: گران‌ترین اتاق‌های این هتل، اتاق‌های لاکچری است. مساحت این اتاق‌ها ۵۰ مترمربع است. و ظرفیتش برای ۴ نفر مناسب است. 
 

هتل اینتل آمستردام 
هتل اینتل آمستردام یکی از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر شهر آمستردام هلند است. این هتل در یکی از سبزترین نقاط شهر آمستردام  است و تمامی استاتداردهای یک هتل ۴ ستاره را دارد. رزرو اینترنتی هتل آمستردام می‌تواند یک تجربه‌ی لذت بخش را برای سفر شما به‌وجود بیاورد زیرا با کمترین هزینه و وقت می‌توانید آن را رزرو کنید. این هتل دارای اتاق‌های توئین روم، جونیور سوئیت، تریپل و توکانتینگ دابل است که مساحت آن‌ها از ۲۰ تا ۴۰ مترمربع متغیر است؛ یکی از مزیت‌های هتل اینتل آن است که فاصله‌ی کمی از جاذبه‌های گردش‌گری شهر آمستردام دارد. 

امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌ مخصوص برای افراد ناتوان جسمی، رستوران،، صبحانه، حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه تصفیه و تنظیم دمای هوا، دستگاه خودپرداز برای دریافت پول نقد، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس ـ فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه، انواع نوشیدنی در کافه، نظافت روزانه‌ی هتل، دوربین مدار بسته، خدمات خشکشویی 

امروزه بیشتر افراد، به دلیل مشغله‌ی کاری زیاد و دغدغه‌های فراوان، کمتر فرصت می‌کنند که در مورد هتل‌ها، مطالعه کنند اما با رزرو اینترنتی هتل های آمستردام می‌توانید باکمترین زمان، امکانات هتل‌های مختلف را بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه‌ را رزرو کنید. 

هتل هیلتون
این هتل در آمستردام جنوبی واقع شده است و فاصله‌ی بسیار کمی از کانال معروف نوردر ـ آمستل دارد. اگر در سفر به آمستردام، بازدید از جاذبه‌های گردش‌گری آمستردام برای شما اهمیت دارد، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل ۲۱ اتاق دارد و زیربنای آن ۱۶۱۶ مترمربع است. هتل ۵ ستاره‌ی هیلتون آمستردام برای افرادی که دنبال رزرو اینترنتی هتل های آمستردام هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. 
بهترین هتل‌های آمستردام را بشناسید
امکانات هتل: پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، تمیز کردن و واکس رایگان کفش، رستوران، صبحانه، اتوشویی، نظافت روزانه اتاق‌ها، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس ـ فتوکپی، صندوق امانات، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه، انواع نوشیدنی در کافه، نظافت روزانه‌ی هتل، دوربین مدار بسته، خدمات خشکشویی، نگهداری رایگان، کافی نت، آرایش‌گاه، آسانسور، فروش سوغاتی
با رزرو هتل آمستردام از علی بابا می‌توانید امکانات مختلف هتل‌های این شهر را بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.