مدیر خراسان شمالی خطاب به مدیرکل بهزیستی:
خدمات بانک مسکن در شبکه بانکی بی نظیر است
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی در حاشیه جلسه هماهنگی با مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی ضمن توافق برای تسهیل گری در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال زایی متقاضیان تحت پوشش آن اداره، به معرفی سایر خدمات تسهیلاتی بانک برای اقشار مختلف جامعه پرداخت و آنرا در سیستم بانکی بی نظیر دانست.

جلسه هماهنگی مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی با مدیرکل بهزیستی استان در خصوص تعامل و همکاری لازم برای پرداخت تسهیلاتِ 500 میلیون ریالیِ اشتغال زایی از محل اعتبارات سال جاری به ارزش 6 میلیارد ریال برگزار شد که طی توافقات بعمل آمده مقرر شد اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی ضمن اجرای تعهدات قبلی و تسویه کلی دیون معوق ناشی از تسهیلات پرداختی سال های گذشته که بالغ بر 32 فقره تسهیلات ودیعه مسکن بوده است نسبت به معرفی افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی در سال جاری اقدام نماید.

ناصری مدیر شعب استان خراسان شمالی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و تعاملات پیش رو به معرفی خدمات و محصولات بانک پرداخت و گفت: تنوع و شرایط پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت واحد مسکونی در بانک مسکن در بین بانک های کشور بی نظیر است.

وی تصریح کرد : حساب پس انداز مسکن جوانان بعنوان یک حساب تعهدی که واریزی مبلغ ماهیانه خرد دارد، با پرداخت تسهیلات کم بهره و بیشترین مدت تقسیط در سیستم بانکی ، یکی از محصولات مناسب برای کودکان تحت پوشش بهزیستی است.

وی توضیح داد: افراد خیّر می توانند به منظور ایجاد سرپناهی مطمئن برای کودکان تحت سرپرستی خود آینده نگری داشته و با واریز مبالغ 500 هزار ریال در ماه و افزایش ناچیز طی 15 سال به حساب جوانانِ کودکان تحت پوشش به میزان یک میلیارد و 840 میلیون ریال تسهیلات برای تهیه واحد مسکونی به آنان کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات خرید خانه از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات گفت: با افزایش سقف تسهیلات خرید و جعاله واحد مسکونی از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات امکان پرداخت تسهیلات تا دو میلیارد ریال در مرکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر فراهم خواهد شد، که این میزان تسهیلات پرداختی با مدت بازپرداخت بالا در سیستم بانکی کشور بی نظیر است. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا این افزایش سقف تسهیلات پرداختی در بخش مسکن باعث تحرک بخشی و رونق بخش مسکن در کشور شود.

در این جلسه، دکتر قربانی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی ضمن تقدیر از تلاش های بانک مسکن طی سنوات گذشته در جهت خانه دار کردن اقشار کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی بر اجرای تعهدات گذشته تاکید کرد و ابراز تمایل کرد در آینده نزدیک با برگزاری جلسات مشترک فی مابین کارشناسان بازاریابی و اعتباری ، همکاری ها و تعاملات بیشتر با بانک مسکن در زمینه های مختلف صورت پذیرد.