روح اله خدارحمی خبرداد:روند کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی صبح روز چهارشنبه چهارم دی ماه سال جاری در شورای عالی وصول مطالبات این بانک با اعلام مطلب فوق بر ضرورت وصول مطالبات از طریق رویه های قانونی ودر تعامل با مشتریان تأکید کرد.

وی با اشاره به مدارا و همراهی بانک کشاورزی  با تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی در زمینه وصول مطالبات خاطر نشان کرد: روند کاهش مانده مطالبات غیرجاری، موجب تقویت بنیه مالی این بانک برای ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات با هدف رونق تولید در بخش کشاورزی خواهد شد.

خدارحمی همچنین به رشد قابل ملاحظه منابع ارزان قیمت بانک کشاورزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره و تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده حرکت ارزشمند شعب این بانک در مسیر کاهش هزینه تمام شده منابع است.

وی انتخاب بانک کشاورزی به عنوان بانک برتر در جشنواره شهید رجایی بر پایه ارزیابی عملکرد سال 1397 را حاصل تلاش جمعی و همکاری همه جانبه کارکنان این بانک دانست و ضمن قدردانی از این تلاش ها ابراز امیدواری کرد: با مسئولیت پذیری بیشتر و اقدام منسجم،هماهنگ و همه جانبه این روند ادامه یابد.

بر اساس این گزارش، شورای عالی وصول مطالبات بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل،رئیس هیأت مدیره،مدیران امور اعتبارات و بانکداری شرکتی،نظارت بازرسی و حقوقی،بین الملل  همچنین روسای ادارات حوزه اعتبارات و وصول مطالبات صبح روز چهارشنبه 4 دی ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.