دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان مدیر شعب استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: بانک مسکن بعنوان بانک تخصصی در حوزه ساخت وساز مسکن علاوه بر پرداخت تسهیلات، همسو با اهداف و سیاست های دولت گام بر می دارد.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن افزود: شرکت آب و فاضلاب استان نیز می تواند از این فرصت برای تامین مسکن کارکنان خود استفاده کند و ما نیز آمادگی پرداخت تسهیلات در قالب این طرح را برای مجموعه این شرکت داریم.

غفوریان یادآور شد: بانک مسکن علاوه بر فعالیت در بخش مسکن و ساختمان سایر خدمات را به مشتریان و ارباب رجوع ارایه می دهد.

مدیر شعب استان صدور انواع ضمانت نامه به پیمانکاران طرف قرارداد شرکت اب و فاضلاب استان ،پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن و افتتاح انواع حساب ها برای شرکت وکارکنان را از جمله خدمات قابل ارایه بانک بر شمرد .

وی با تشریح حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان ، سپرده سرمایه گذاری ممتاز بانک مسکن را تنها حساب در سیستم بانکی عنوان کرد که می تواند بیشترین بازدهی را برای افتتاح کننده حساب به همراه داشته باشد.

مدیر شعب استان در ادامه گفت: بانک مسکن در زمینه مسوولیت اجتماعی هم فعالیت هایی را درسطح کشور انجام داده است که برگزاری کمپین مصرف صحیح آب و اولین جشنواره انشا ءنویسی با موضوع آب و همچنین کمپین حمایت از آب وخاک از جمله اقدامات موثر بانک در عمل به مسوولیت اجتماعی می باشد .

طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این دیدار با استقبال از خدمات بانک مسکن از آمادگی شرکت برای تعامل و همکاری با بانک مسکن خبر داد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ بانک مسکن در بخش مسکن و ساختمان گفت صنعت ساختمان صنعتی است که می تواند چرخ اقتصادی را به حرکت درآورد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار امیدواری کرد با ایجاد بسترهای مناسب همکاری بانک و شرکت تعاملات فی مابین افزایش یابد .