​بانک صادرات ایران قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان بانک‌های کشور شد
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تیم فوتسال بانک صادرات ایران در مسابقات المپیاد ورزشی بانک‌های کشور با غلبه بر تیم بانک ملی ایران، به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
این رقابت‌ها در بخش آقایان که در قالب یک جشنواره ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج و تیراندازی آذر ماه سال جاری به میزبانی بانک مسکن در مجموعه ورزشی دانشگاه بابلسر برگزار شد، جام قهرمانی فوتسال بانک‌های کشور سال ٩٨، با قهرمانی تیم فوتسال بانک صادرات ایران در ضربات پنالتی، بالای سر رفت.
در همین بخش در رشته دو و میدانی سلیمان شیبانی همکار استان گلستان بانک صادرات ایران و نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی بزرگسالان ارشد آسیا کشور در مالزی نیز در رشته هزار متر موفق به کسب مقام قهرمانی بانک‌های کشور رسید که با احتساب یک مقام چهارمی، ورزشکاران بانک صادرات ایران در این مسابقات مقام سوم تیمی ارشته دو و میدانی را از آن خود کردند.
 در بخش بانوان، این سری از مسابقات که در رشته‌های طناب‌کشی، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت و شطرنج به میزبانی بانک مرکزی آذر ماه برگزار شد که در پایان تیم والیبال بانوان بانک صادرات ایران با غلبه بر تیم بانک رفاه  به مقام دوم این مسابقات دست یافت. 
در رشته شنای بانوان بانک‌های کشور نیز، لیلا محمدی از مدیریت شعب استان کرمانشاه بانک صادرات ایران حایز رتبه دوم شد.
در مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات فوتسال شبکه بانکی کشور، همت‌اله حسن ‌زاده سوادی، مدیریت منطقه جنوب تهران بانک صادرات ایران، قهرمان اسبق کشتی پهلوانی کشور و ملی‌پوش پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران و امیرمهدی امینیان رئیس اداره کل رفاه بانک صادرات ایران در جمع قهرمانان فوتسال بانک‌های کشور حضور یافتند.
المپیاد ورزشی بانک‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان با حضور بانک‌های صادرات ایران، ملی، ملت، مسکن، توسعه صادرات، کشاورزی، رفاه و بانک مرکزی در آذر ماه سال جاری برگزار شد.