در تالار بورس کیش؛
صکوک اجاره ای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عرضه و در ٣٠ ثانیه به فروش رسید
صکوک اجاره ای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عرضه و در ٣٠ ثانیه به فروش رسید

طبق این خبر صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عرضه و در ٣٠ ثانیه به فروش رسید. دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.

ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (بامسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران انجام شد.
ضامن این اوراق بانک مسکن بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک مسکن است.

گفتنی است؛ مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، امروز دوشنبه (۲۰ آبان ماه) به منظور بازدید و حضور در مراسم روز کیش به این جزیره سفر کرد.

محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق، مجید صفدری معاون توسعه مدیریت، محمود منزوی زاده مشاور و مدیرکل حوزه و هانی صباغان مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: فرینا