گودرزی تاکید کرد:
وزارت ورزش از هیچ تلاشی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نمی کند
وزارت ورزش از هیچ تلاشی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نمی کند

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در جریان بازدید از اردوی تیم های ملی تنیس رو ی میز مردان و زنان که امروز پنجشنبه انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های ورزشکاران، مسئولان فدراسیون و کادر فنی، ملی پوشان تنیس روی میز را خطاب قرار داد و گفت: کار شما بسیار سخت است چراکه باید تمرینات فشرده، دوری از خانواده و تحصیل را متحمل شوید؛ شما تلاش های خود را روی نتیجه مطلوب هدف گذاری کرده اید و من بسیار امیدوارم که با همین پشتکار و انگیزه به آرزوی خود، که همان کسب سهمیه المپیک و حضور در این رویداد بزرگ است می رسید.

وزیر ورزش و جوانان حضور در المپیک را عالی ترین و آخرین هدف یک ورزشکار دانست و افزود: این مهم، جز با تلاش و پشتکار محقق نمی شود. البته مسئولان ورزش کشور هم موظف هستند تا به لحاظ فنی، تکنیکی و تامین امکانات، شرایط را برای حضور موفق ورزشکاران مهیا کنند. من به نوبه خود به عنوان یکی از مسئولان ورزش کشور از هیچ تلاشی برای حمایت از شما دریغ نخواهم کرد.

گودرزی در ادامه توضیحاتی در خصوص اهمیت حضور یک ورزشکار در رویدادی به بزرگی المپیک ارائه کرد و خطاب به ملی پوشان حاضر در این اردو گفت: مرحله اول برای شما کسب سهمیه المپیک است و هدف بعدی این است که با این سهمیه میخواهیم چه کاری انجام دهیم به دنبال چه هدفی هستیم ؟

وی افزود: واقعیت این است که کار سختی را پیش رو دارید چرا که المپیک بزرگترین و حرفه ای ترین رویداد ورزشی جهان است و شما باید در آنجا با انگیزه بیشتری برای پیروزی و موفقیت تلاش کنید .

معاون رئیس جمهور در امور ورزش با اشاره به نتایجی که توسط ملی پوشان تنیس روی میز در رویدادهای اخیر به دست آمده است، تاکید کرد: مهم ترین نکته در هر رقابتی تلاش ورزشکار است که اگر به نتایج دلخواه منجر شد بسیار خوب است و به آرزوی خود رسیده و اگر هم نتوانست به خواسته خود جامه ی عمل بپوشاند این عدم موفقیت باید آغازی برای تلاش دوباره باشد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن امیدواری از به ثمر نشستن تلاش تمام ورزشکاران کشور، اظهار داشت: امیدوارم ورزشکاران کشور بتوانند بر رفیع ترین سکوهای افتخار بایستند و نام خود را در تاریخ ورزش ایران حک کنند که این بزرگترین موفقیت برای ورزشکار است و در عین حال دل موردم ایران نیز شاد خواهد شد که این خود بزرگترین ارزش است.