متن نامه کناره گیری «بیانیان» از بیمه آرمان

و در این نامه اعلام کرده که زمان در پذیرش مسئولیت، این شرکت «در وضعیت نامساعدی بود و لحظه ای غفلت یا بی تدبیری آن را در موقعیت بدی فرو می برد.»

متن نامه خداحافظی رئیس هیات مدیره سابق شرکت بیمه آرمان به این شرح است:

خداوند بزرگ را شاکرم که بر من منت نهاد و فرصتی مهیا ساخت تا با همراهی شما همکاران خوبم، خود را در معرض آزمونی سخت و دشوار قرار دهم و در جهت اعتلای بیمه آرمان همت گمارم که در وضعیت نامساعدی بود و لحظه ای غفلت یا بی تدبیری، آن را در موقعیت بدی فرو می برد.

در طول ایامی که توفیق همکاری با شما بزرگواران نصیبم شد، تلاش کردم با عارضه یابی و شناخت عوامل کلیدی موثر بر موفقیت آن و بهره گیری از ظرفیت های و تجارب کارشناسی و مدیریتی در جهت ساماندهی و اصلاح فرایندها گام بردارم، تا جایی که طی این مدت تولید حق بیمه به عنوان اصلی ترین شاخص عملکرد شرکت از رشد قابل توجهی برخوردار بود و شرکت همچنان توانست بخش قابل توجهی از مطالبات خود را وصول و بخش عمده ای بدهی های معوق را بپردازد و هزینه های جاری و سرمایه ای خود را از این محل تامین نماید.

تمامی این موارد مدیون عنایت حق تعالی و جدیت، تلاش و تدبیر تمامی ارکان و سطوح شرکت اعم از اعضای محترم هیات مدیره،  معاونان، مدیران ستادی و شعب و آحاد کارکنان شرکت بوده و شایسته تحسین است.

ضمن قدردانی از همراهی ها و محبت های همه شما، با توجه به تغییرات مدیریتی گسترده در شرکت و کناره گیری اینجانب از هیات مدیره، دیگر امکان همراهی شما عزیزان میسر نیست و در خدمت شما نخواهم بود.

بابت خطاهای احتمالی از همه شما حلالیت می طلبم و از محضر شما خداحافظی می کنم. امیدوارم با کوشش و اهتمام بیش از پیش، مدیریت جدید را در جهت اعتلای همه جانبه شرکت یاری نمایید.