جشنوارۀ نشان دهخدا به مرحلۀ داوری نهایی رسید
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از دبیرخانۀ این جشنواره، 630 عنوان کتاب از 70 ناشر دانشگاهی و پژوهشی و هم چنین صاحبان آثار برای این دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد 61 عنوان  از 29 ناشر به مرحلۀ داوری نهایی رسیده است.
گفتنی است که جشنوارۀ  نشان دهخدا در این دوره کتاب های تالیفی یا تصحیحی اعضای هیئت های علمی دانشگاه ها را که در سال 1397 برای اولین بار و در حوزۀ علوم انسانی به چاپ رسیده اند بررسی کرده و بهترین ها را به جامعه فرهنگی و علمی کشور معرفی می کند.
شایان ذکر است موضوعات مورد نظر برای کتاب های دریافتی عبارتند از : تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی ، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی، علوم سیاسی، روابط بین الملل و مطالعات منطقه ای، فقه، اصول، علوم قرآن و حدیث، فلسفه، کلام، اخلاق، ادیان و عرفان، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و کتابداری، مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی، مطالعات هنر و زیبایی شناسی.
خاطرنشان می شود آیین پایانی پنجمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا در تاریخ 28 آبان 1398 از ساعت 15 تا 17 در محل دانشگاه تربیت مدرس، سالن جابربن حیان برگزار خواهد شد.