خراسان رضوی قهرمان سومین المپیاد ورزشی دارت بانوان سازمان تامین اجتماعی
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سومین المپیاد ورزشی دارت بانوان سازمان تأمین اجتماعی از تاریخ 18مهرماه جاری لغایت 19مهرماه به مدت دو روز و به میزبانی مدیریت درمان آذربایجانغربی در ارومیه برگزار شد.
علی اشتری رئیس اداره تربیت بدنی سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاحیه این المپیاد با اشاره به نقش ورزش در سلامت کارکنان گفت: ورزش باعث می شود تا همکاران سازمان با روحیه ای مضاعف در خدمت بیمه شدگان و مراجعین باشند.

وی ادامه داد: طی سالهای اخیر گام های مهمی در جهت همگانی کردن ورزش کارکنان برداشته شده است و در این راستا افزایش اعتبارات ورزشی استانها و رشته های المپیادهای ورزشی، از جمله اقدامات مهم اداره کل پشتیبانی و رفاه است.
گفتنی است، تیم خراسان رضوی موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد و تیم های استان های مرکزی و اردبیل مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
همچنین در بازی های دوبل مهدیه ابوالحسنی و ربابه عباس زاده از کرمان اول ، مرضیه طاهرخانی و مریم نعمتی از قزوین دوم، شهناز قربانی و هانیه علیدوست از تیم های خراسان رضوی و طاهره حسینی و سحر قریب از تیم هرمزگان مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
لازم به ذکر است، در انفرادی نیز سمیه مهلوجی از استان مرکزی توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود نماید و هانیه علیدوست از خراسان رضوی دوم و ثریا سپاهی از اردبیل و زینب ملک پور از کرمانشاه، عنوان سوم را کسب نمودند.