ویزیت مستمندان کوی عرفان گرگان، در آستانه اربعین حسینی
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این برنامه خیرخواهانه، علاوه بر ویزیت رایگان و مشاوره تحصیلی، خانوادگی، تغذیه، روانشناسی و غیره داروهای مورد نیاز نیز حتی الامکان در اختیار آنها قرار گرفت.

دکتر زهرا خداپرست رئیس پلی کلینیک تامین اجتماعی امام خمینی (ره) گرگان ضمن تقدیر از همکارانی که در اینگونه طرحها مشارکت می نمایند، افزود: مسئولیت اجتماعی حکم می کند که نسبت به مشکلات اطراف خود بی تفاوت نباشیم و از توانایی خود چه در حوزه اقتصادی، علمی، مهارتی و غیره برای کمک به همنوعان استفاده کنیم.

همچنین جمعی از همکاران مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان در بزرگترین پیاده روی در اربعین حسینی حضور یافته و با یاد شهیدان صحرای کربلا مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را طی نمودند.
گفتنی است، این همکاران به عنوان کادر درمانی در قالب بسیج جامعه پزشکی و یا سایر سازمانهای مردم نهاد برای خدمت به زائران در موکبها حضور یافته و خادم  زائران حسینی شدند.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با آرزوی سلامتی و قبولی زیارت این همکاران و همه زائران محترم عتبات عالیات، گفت: روحیه معنوی بالا در همکاران موجب افتخار و سرافرازی است و علم ثابت نموده انسانهایی که در بعد معنویات قدرتمند هستند در سایر حوزه ها نیز قوی تر هستند.