دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با فرماندهی ناجا
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر دارابی در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در استان تقدیر و تشکر کرد و وجود امنیت بالا در استان را مرهون تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی در استان دانست.

وی نیروی انتظامی را نیرویی با وظایف گسترده برشمرد که فرماندهی این مجموعه عظیم جز با درایت، مدیریت و تلاش شبانه روزی مجموعه فرماندهی میسر نیست.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن تقدیر از فرماندهی و معاونین و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی به دلیل تعامل خوب این نیرو با مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان، از فرماندهی مرکز گناوه نیز تشکر کرد و گفت: برای مثال یکی از دغدغه های ما در بحث شبانه روزی کردن پلی کلینیک گناوه بحث برقراری امنیت آن بود که در اولین اقداماتمان با فرماندهی گناوه جلسه ای برگزار کردیم و تاکنون حتی یک مورد ناامنی در آن مرکز درمانی برای ما گزارش نشده است و این نشان از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است.
سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر نیز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو، ضمن اشاره به نقش درمان در سلامت جامعه، به تعامل خوب نیروی انتظامی با مراکز درمانی استان از جمله مراکز درمانی تامین اجتماعی اشاره نمود.

وی وظایف نیروی انتظامی را برای جامعه بسیار مهم و حیاتی دانست و به بیش از صد وظیفه نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد که نشان از سختی و حساسیت موضوع دارد.