به دنبال تقویت رویکرد سه جانبه گرایی وفضای تعاملاتی با شرکای اجتماعی هستیم
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی گیلان دراین نشست ، از پرداخت روزانه 10 میلیارد تومان تعهدات بیمه ای در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه بیش از74 هزار کارگاه دارای پرونده های مطالباتی درسطح شعب هستند، افزود : براساس آخرین بیلان صادره لغایت اسفند 97 ، کارفرمایان گیلانی بیش از 700 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند .

وی اظهار داشت : شاهد کمترین طرح مشکل درحوزه تامین اجتماعی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید هستیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید برشعارسالجاری اذعان داشت : اعتقاد دارم که این اداره کل محلی برای کمک به کارفرما و رونق بخشیدن به تولید است .

 حق پرست با بیان اینکه در رویکرد سه جانبه گرایی و فضای تعاملاتی با شرکای اجتماعی ، وظیفه داریم تا شنوای مشکلات مخاطبان بوده و درمسیر اصلاح و بهبود امور درچارچوت اختیارات وامکانات گام برداریم افزود: تعاملات بیرونی با محور کارفرمایی از اولویتها است و طی این سالها در راستای تحقق این تفکر حرکت کرده ایم .

وی درپایان سخنان خود اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا تسهیل کننده امر تولید در بخش کارفرمایی باشیم تا به همت این عزیزان چرخهای اقتصادی و صنعتی کشور روانتر گردش داشته باشد واعتقاد راسخ داریم با نگاه فراسازمانی و ارتباطات دکتر سالاری مدیرعامل سازمان در مجامع تصمیم گیر ، تامین اجتماعی برنامه های خوبی برای تعالی بیشتر مجموعه شکل خواهد داد .

مهندس نظری نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان نیز اظهار داشت : دراین بین رویکرد تعاملاتی تامین اجتماعی موجب آرامش و تسلی خاطر برای کارفرمایان است

مهندس نظری افزود : با شناسایی نخبگان دربرون رفت از شرایط اقتصادی موجود حرکت کنیم .

مهندس افشین رحیمی رئیس انجمن کارآفرینان گیلان نیز با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیرمناسب برای جنگ اقتصادی ، اظهارداشت : ما تشکلها هنوز نتوانسته ایم به هم افزائی مطلوب دست یابیم تا قدرتمان برای دستیابی به اهداف مشترک بیشتر شود.

وی اذعان داشت : تامین اجتماعی دراجرای دستورالعمل ها در بین دستگاههای مرتبط با حوزه کارفرمایی و صنعت موفق عمل کرده است .

مهندس رحیمی با اشاره به اینکه هم افزائی تامین اجتماعی و تولیدکننده میتواند مواضع محکمی ایجاد کند، افزود : اگر تولید کننده درشرایط خوبی قرار داشته باشد تکالیف قانونی خود را نیز مسئولانه ودرست انجام می دهد .

مهندس پورعلی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به نقش ارزنده تامین اجتماعی و مساعدتهای صورت گرفته این سازمان به کارفرمایان، طرح کمترین مشکلات از این حوزه در کارگروه رفع موانع تولید استان را مصداقی بارز از این همراهی برشمرد .

وی افزود : باید استانداردهای تولید درکشور را افزایش دهیم .

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ما تولیدکنندگان به مثابه یک حسگر قوی برای مدیران در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر برای آنها هستیم اظهارداشت : ما امروز در جنگ اقتصادی هستیم .

مهندس پورعلی اظهار داشت : باید تمامی دستگاهها ونهادهای اثرگذار برتولید و گردش چرخهای اقتصادی همچون تامین اجتماعی دراین فرایند مشارکت کنند.