مدیر کل تامین اجتماعی زنجان:
رسالت سازمان تامین اجتماعی، حمایت از شرکای اجتماعی است
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسعود علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، تشکیل و برگزاری جلسات این چنینی را ایجاد فرصتی مغتنم برای آگاه سازی و اطلاع رسانی از فعالیتهای سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تعاملات سازنده و همکاری مفید با اتحادیه ها و اصناف محترم در جهت حمایت از بخش خدمات ، اقدامات مفیدی را به انجام برسانیم .
وی در ادامه با تاکید بر رسالت سازمان تامین اجتماعی در خصوص حمایت از شرکای سازمانی گفت : سازمان تامین اجتماعی در سنوات اخیر با عزمی جدی در تمام زمینه ها در جهت روان سازی ارائه خدمات تلاش کرده و در این راستا همواره از تعامل و هم اندیشی استقبال  کرده است و در این خصوص تلاش حداکثری را انجام داده که خط مشی همیشگی سازمان بوده است به گونه ای که در حال حاضر 42 نوع خدمات از65 خدمات سازمان به صورت غیر حضوری انجام می شود.
وی افزود : با توجه به روال جدید ایجاد شده در خصوص ارائه خدمات سازمان از اتحادیه ها و دیگر شرکای سازمان و همچنین ادارات و سازمانهای همکار توقع داریم در این زمینه به مخاطبین خود اطلاع رسانی کرده و در این خصوص نقش ارزنده خود را ایفاء کنند .
در ادامه این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر کل تامین اجتماعی ، روسای سازمان صنعت ، معدن وتجارت و اتاق اصناف استان زنجان انجام شد