ستاد مرکزی قهرمان فوتسال آقایان سازمان تامین اجتماعی شد
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،دراین رقابتها که حدود یک هفته به طول انجامید، تیم های فوتسال استان های خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند. 

سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران در مراسم اختتامیه این مسابقات درخصوص این دوره ازرقابتها با اشاره به فواید ورزش درسلامت جسم وروح افراد گفت: ورزش و فعالیت های بدنی علاوه بر حفظ سلامت جسمانی سلامت روانی را نیز تضمین می کند.
وی ادامه داد: اگر ورزش در زندگی امروزی افراد نقش و اهمیت خودش را پیدا کند بسیاری از  عارضه های ناخوشایند که به جهت کمی تحرک خصوصا درقشر کارمند ایجاد می شود  از بین می رود. 
محمودی تاکید کرد: ورزش و فعالیت های بدنیف ذهن را تقویت می نماید و با اندیشه ای قوی می توان بر مشکلات و معضلات خانوادگی و اجتماعی بهتر فائق آمد،لذا ورزش اثرات اجتماعی مفیدی نیزدارد.
محمودی اظهارداشت: از اهداف مهم برگزاری المپیادهای ورزشی برقراری دوستی و محبت و وحدت درون سازمانی و ترویج روحیه جوانمردی و گذشت و افزایش امید و نشاط درون سازمانی است.

اشتری رئیس اداره تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: رویکرد فرهنگی و نگاه مثبت مدیریت سازمان به امر ورزش جای تشکر و قدردانی دارد .
وی از اقدامات اداره کل تامین اجتماعی مازندران در امر ترویج ورزش و میزبانی  المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

در پایان از تیم های برتر با اهداء کاپ و لوح تقدیر تجلیل شد.