“حامد شمس” رییس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون شد
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن حکم محمد شریعتمداری آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.
با عنایت به نقش روابط عمومی ها در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی و تعامل مستمر با مخاطبان، مسئولین و رسانه ها در پاسخگویی به مردم و نقش مهمی که بویژه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در پیشبرد راهبردها و برنامه ها عهده دار می باشد، انتظار دارم ضمن هماهنگی با حوزه های مختلف، در اطلاع رسانی به موقع اقدامات موثری را بعمل آورید.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
«حامد شمس» ، پیش از این مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بوده و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی آتیه و مدیر مسئول نشریه «آتیه نو» و «قلمرو رفاه» از جمله سوابق وی است.