توضیحات مدیرعامل رایتل در خصوص اختلال چندساعته این اپراتور
به گزارش قلم نيوز، سعيد كريم‌زاده در خصوص قطعی یکی از این جریان‌های فیبر‌ی گفت: هم مترو در آنجا عملیات پیمانکاری داشت و هم شرکت رایتل در حال اقداماتی برای تقویت و ارتقای سطح کیفیت شبکه بود و در جریان این اقدامات ما شاهد قطعی حدود سه ساعته در شبکه اینترنتی رایتل بودیم و این مشکل مربوط به حوزه دیتا بود و در موضوع مکالمات شاهد مشکل خاصی نبودیم.

کریم‌زاده همچنین با اشاره به اینکه از حدود ساعت ۱۴ این مشکل برطرف خواهد شد، گفت: این موضوع مربوط به طرح محافظت پروژه فیبری بود که در شبکه مترو داشتیم.

سرپرست شرکت رایتل در پایان گفت: مشترکانی که از کُر (هسته) مرکزی تهران سرویس می‌گرفتند دچار مشکل شدند و آن قبیل مشترکانی که از کُر (هسته) مرکزی اصفهان سرویس ‌دهی می‌شدند، دچار قطعی اینترنت در سیم‌کارت‌هایشان نبودند