نشست قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی با مدیرعامل رایتل
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی رایتل، محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی روز سه شنبه 2 مهر به همراه دکتر شیرین دخت فرهادی مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور فناوری اطلاعات با حضور در شرکت خدمات ارتباطی رایتل با دکتر مینا مهرنوش مدیرعامل این اپراتور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل به تشریح برنامه‌های این اپراتور پرداخت و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی جهت تغییر رویکرد گذشته این اپراتور در نظر گرفته‌ایم و همواره بر عملیاتی شدن خدمات هوشمند و نوین الکترونیکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تاکید داریم که در این راستا اقدامات مهمی نیز در رایتل آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رایتل به عنوان عضوی از خانواده تأمین اجتماعی برنامه‌های ویژه ای برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان این سازمان دارد، طرح‌های مشترک این اپراتور با سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن استقبال از برنامه‌های مشترک این سازمان با اپراتور رایتل بر حمایت همه جانبه از برنامه‌های مورد اشاره و تداوم این همکاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تفکر حاکم بر  بخش فناوری‌های نوین سازمان تأمین اجتماعی بازنگری می‌شود، گفت: از تفکر شعبه محور به سوی سرویس محور حرکت خواهیم کرد.

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی همچنین تصریح کرد: خدمات غیرحضوری در این سازمان را به جدیت پیگیری میکنیم و تحولات اساسی در این بخش انجام خواهیم داد.