عرضه آخرین دستاوردهای ۱۱۱ شرکت در نمایشگاه نانو
 دوازدهمین دوره نمایشگاه و جشنواره نانو از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در آن ۱۱۱ شرکت فعال در حوزه فناوری‌ نانو محصولات خود را در ۱۲ بخش صنعتی مختلف عرضه خواهند کرد.

در این دوره از جشنواره فناوری‌ نانو بیشترین سهم شرکت‌های حاضر مربوط به حوزه تولید نانو مواد است، به طوری که ۲۵ شرکت از میان ۱۱۱ شرکت در نمایشگاه امسال در بخش تولید نانو مواد فعالیت دارند.

تولیدکنندگان تجهیزات ساخت با ۲۲ شرکت در رتبه دوم قرار دارند و شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های آنالیز و مشخصه‌یابی با تعداد ۱۰ شرکت در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. علاوه بر آن ۹ شرکت‌ از حوزه نساجی، ۷ شرکت از خدمات تجاری‌سازی، ۷ شرکت از کشاورزی و بسته‌بندی، ۷ شرکت از سلامت و بهداشت و ۷ شرکت از صنعت خودرو در این نمایشگاه شرکت دارند.

۱۷ شرکت نیز از حوزه‌های آب و محیط‌ زیست، رنگ و پوشش، ساختمان و مواد پیشرفته در این دوره محصولات تولیدی خود را عرضه خواهند کرد.

علاوه‌ بر این، ۲۵ آزمایشگاه نیز خدمات و توانمندی‌های خود در حوزه فناوری‌ نانو را در نمایشگاه دوازدهم ارائه می‌کنند که در این میان ۱۷ آزمایشگاه در پاویون شبکه آزمایشگاهی حضور دارند.

۷ نماینده نیز از دانشگاه‌ها و مراکز رشد در دوازهمین جشنواره فناوری‌ نانو حضور دارند که در کنار سه نهاد ترویجی به عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود می‌پردازند. تا کنون ۱۸۶ غرفه برای شرکت‌ها، آزمایشگاه‌ها، نهادهای ترویجی، مراکز رشد و ستاد برگزاری این دوره تدارک دیده شده است.