سمینار استانداردهای آموزش مهندسی در دانشگاه امیرکبیر برپا شد
دکتر امیر نادر عسگرپور، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه سمینار استانداردهای آموزش مهندسی گفت: در این سمینار دکتر انوشه رحمانی، عضو هیات علمی پژوهشکده استاندارد سخنرانی کردند.

وی افزود: دکتر رحمانی دارای سابقه ۲۰ ساله در حوزه استاندارد است و اکنون نیز در سازمان غذا و دارو مسئولیت دارد.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دکتر رحمانی در این سمینار درخصوص نقش استانداردسازی و ارزیابی انطباق در علوم فنی و مهندسی با محوریت ارائه گواهی محصول در صنایع صحبت کرد.

عسگرپور خاطرنشان کرد: انجمن آموزش مهندسی ایران برنامه دارد در سال جاری ۱۰ سخنرانی درخصوص استانداردسازی و انطباق با استاندارد در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف برگزار کند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان یک دوره از این سمینارها بود.

وی عنوان کرد: عمده دانشجویان با حوزه استانداردسازی و انطباق با استاندارد آشنا نیستند که با برگزاری این نوع سمینارها زمینه آشنایی دانشجویان فراهم خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انجمن آموزش مهندسی ایران از سابقه ۱۰ ساله برخوردار است و شعار این انجمن در حال حاضر "گذر از کمیت به کیفیت در آموزش مهندسی" است.

دکتر عسگرپور خاطرنشان کرد: در این انجمن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و فعالین صنایع مختلف حضور دارند.

وی درخصوص سیمنار نیز گفت: در این سمینار دکتر فرجی دانا رئیس هیات مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران، دکتر ستوده از دانشگاه تهران، دکتر واشقانی از دانشگاه تربیت مدرس و دیگر اعضای هیات علمی حضور داشتند.