دبیر فدراسیون تنیس: نامزد پست ریاست هستم
«کامیار کیمیایی» اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به احتمال زیاد تا ۶ ماه دیگر برگزار خواهد شد و من مصمم به کاندید شدن برای پذیرش سمت ریاست این فدراسیون هستم.

کیمیایی در پاسخ به این پرسش که اگر وی ریاست فدراسیون را برعهده بگیرید چه تغییراتی را در فدراسیون ایجاد می‌کند، گفت: ابتدا به دنبال افزایش حامیان مالی هستم تا پس از آن بتوانم در سطح بازی بازیکنان تغییراتی ایجاد کنم.

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص مسابقات بین المللی تنیس کمتر از ۱۸ سال عنوان کرد: این مسابقات تور جهانی و سطح آن بالا بود زیرا ۱۰ کشور در آن شرکت کردند. برگزاری این رقابت‌ها در ایران می‌تواند سبب پیشرفت بازیکنان ما شود و تماشاچیان ایرانی نیز بازی‌های سطح بالای دنیا را در کشور خود مشاهده می‌کنند. 
وی یادآور شد: بازیکنان تنیس مثل بازیکنان رشته‌های دیگر نیستند و ۴ تا ۷ سال طول می‌کشد تا یک بازیکن به سطح درجه ۱ دنیا برود؛ فدراسیون تنیس در حال حاضر نهایت تلاش خود را در حوزه سرمایه‌گذاری در رده جوانان و نونهالان انجام می‌دهد تا بتواند پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی در آینده داشته باشد. 

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ اضافه کرد: برای برگزاری مسابقات لیگ باید حامیان مالی زیادی داشته باشیم و هنوز معلوم نیست که این مهم تحقق یابد.
دبیر فدراسیون تنیس ادامه داد: از امکانات مدارس، شهرداری و پارک‌ها استفاده و تنیس را عمومی کردیم. کمیته استعدادیابی هم بسیار خوب در این زمینه عمل می‌کند و حتی در جنوبی‌ترین نقطه تهران زمین تنیس داریم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش ترکیب تیم‌ ملی تنیس را ترکیب جوانی دانست و تاکید کرد:  ترکیب تیم ملی در ۳ سال گذشته بین ۳۰ تا ۳۵ سال بود اما ترکیب فعلی مابین رده سنی ۲۳ تا ۲۵ سال نوسان می‌کند. در واقع ترکیب تیم ملی به کلی تغییر کرده و جوان شده است.   

پیش از این مجید شایسته ۱۰ سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و از آبان ۹۷ به عنوان سرپرست در این فدراسیون مشغول به کار بود.  هفته گذشته وی از این سمت کناره‌گیری کرد و دیروز (شنبه) «احمد نامنی» با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرستی این فدراسیون را عهده‌دار شد.