از درگیری دوباره استراماچونی تا شکست سرخ‌ها در تبریز!

هفته دوم لیگ برتر ایران هم به پایان رسید اما بازهم همانند هفته نخست حواشی بسیاری داشت؛ از تنش روی نیمکت استقلال و اعتراض هواداران این تیم به وزیر ورزش و مدیرعامل این تیم تا شکست تلخ پرسپولیس در تبریز بعد از هزار و هشتصد روز!

استقلال - فولاد؛ «استراتایم» مانع از موفقیت آبی‌ها

استقلال تهران که در هفته نخست مقابل ماشین سازی در تبریز در دقیقه نود و شش با دریافت یک گل شکست تلخی را تجربه کرده بود؛ در هفته دوم امید زیادی داشت تا اولین پیروزی را جشن بگیرد. این تیم در ابتدای نیمه دوم نیز به گل رسید و بنظر می رسید که کار سختی برای اولین سه امتیاز لیگ نوزدهم نداشته باشد اما گلزنی دقیقه نود و پنج فولادی ها آب سردی را بر پیکره شاگردان استراماچونی ریخت. استراماچونی که هفته اول نیز جنجال زیادی در نشست خبری به پا کرده بود در پایان این مسابقه نیز در نشست خبری حاضر نشد و بدون پاسخگویی به خبرنگاران سوار اتوبوس تیم شد! همچنین استراماچونی بابت اعتراضات زیاد به فغانی یک کارت زرد از داور این دیدار دریافت کرد تا دومین هفته پیاپی استراماچونی بابت رفتار غیرحرفه ای سوژه یک مطبوعات ایران شود. استقلال در هفته سوم باید در مسجد سلیمان مقابل نفت این شهر قرار بگیرد.

تراکتور - پرسپولیس؛ دنیزلی اولین برد تراکتور را رقم زد

تراکتور که هفته نخست مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شده بود در هفته دوم می خواست از امتیاز میزبانی بهترین بهره را ببرد. در سوی مقابل پرسپولیس قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر نیز می خواست سومین تیم شش امتیازی لیگ برتر در پایان هفته دوم باشد. عدم هماهنگی شاگردان کالدرون در طول بازی باعث شد تا احسان حاج صفی در دقیقه 45 نیمه اول گل برتری تراکتور را وارد دروازه پرسپولیس کند تا این دیدار با همین تک گل به پایان برسد و پرسپولیس با سه امتیاز به میانه جدول سقوط کند.

گفتنی است سپاهان و شهر خودرو تنها تیم های شش امتیازی در پایان هفته دوم هستند که موفق شدند امتیازات کامل لیگ را دشت کنند.