گردهمایی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع غذایی برگزار شد
دکتر سیاوش ملکی‌فر، هدف از برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی را توسعه همکاری‌های تجاری میان تولیدکنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران این حوزه دانست و ادامه داد: در زمان برگزاری این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت غذایی در کنار شرکت‌های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، امکان مذاکره تجاری مستقیم با این تولیدکنندگان را خواهند داشت.

ملکی‌فر در خصوص بخش‌های مختلف این گردهمایی سه روزه توضیح داد: معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور صنعت غذایی، معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت غذایی، برگزاری پنل کاربرد فناوری‌های دیجیتال در صنعت غذایی و  برگزاری نشست‌های  B۲B از بخش‌های مهم این رویداد سه روزه است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری به عنوان برگزارکننده این رویداد و اصلی‌ترین نهاد حمایت کننده شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، خدمات مختلفی ارائه می‌کند که این خدمات طی برگزاری رویداد معرفی خواهند شد. علاوه بر این قراردادهای همکاری فناورانه‌ای که طی این رویداد بین شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود نیز تحت حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به نقش حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی، حضور در این رویداد برای شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهد داشت. همچنین به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران، غرفه‌های نمایشگاهی نیز به صورت پیش ساخته در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. 

به گفته وی این گردهمایی در روزهای ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.