برگزاري اولین رویداد پاک ورزی سواحل دریای خزر
«عبدالحمید احمدی» با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت پاکسازی سواحل و فرهنگ‌سازی در خصوص حفظ و پاکی محیط زیست، همراه با انجام فعالیت بدنی و ورزش، مسابقه بزرگ پاک ورزی در ساحل دریای خزر برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور از جمله وزارت کشور، سازمان محیط زیست، فدراسیون ورزش‌های همگانی و شهرداری با هدف سلامتی شهروندان از طریق حفظ محیط پاک برای زندگی و انجام فعالیت‌های بدنی در بابلسر اجرا می شود.

احمدی تاکید کرد: امیدواریم این حرکت مردمی آغازی باشد برای شرایط بهتر زیست، حذف آلودگی‌ها از محیط زندگی و مشارکت جمعی به همراه تحرک جسمی، تا شاهد نشاط، سلامتی و سرزندگی در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان ابراز امیدواری کرد تا از طریق این فرهنگ سازی بتوان موجبات فعالیت بدنی پر نشاط را برای همه هم‌وطنان ایجاد کرد و مردم بدانند در سلامتی خود و خانواده از طریق پاک نگهداشتن محیط زندگی سهیم و مسئول هستند.

به مناسبت هفته مشارکت‌ها و روز دریای خزر و با همکاری وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، سازمان محیط زیست و همه دستگاه‌های اجرایی استان، نخستین رویداد ملی پاک‌ورزی در استان مازندران و به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد.