تجربه شیرین تمـاشای آن‌لاین فیلم‌
در مواردی هم این امکان وجود دارد که با پرداخت حق عضویت ماهانه به آخرین فصل از سریال محبوب خود دسترسی پیدا كنيد.
سرویس‌های استریم ویدئو محتوا و قابلیت‌های متنوعی در اختیار ما می‌گذارند. بعضي از آن‌ها مانند «نتفلیکس» و «آی سیما » سریال و فیلم سینمایی در اختیار ما می‌گذارند و بعضي دیگر (مانند بخش پخش زنده آپارات) امکان تماشای اینترنتی شبکه‌های تلویزیونی عادی را فراهم می‌کنند. 
اگر شما هم  به تماشای ویدئوهای تلویزیون‌های اینترنتی علاقه داريد، کافی است با دانلود يكي از اپلیکیشن‌هاي زير بتوانيد برنامه دلخواه خود را ببینید.
1. filimo
این سرویس اینترنتی کارش را با نمايش هزار فیلم شروع کرد و اوایل برای همه‌ کاربران رایگان بود اما کم‌کم هزینه‌ای برای تماشای فیلم‌هايش تعیین شد و در حال حاضر بعضي فیلم‌ها رایگان هستند و بخشی پولی. 
فیلم‌های «فیلیمو» در ژانرهای مختلف دسته‌بندی‌شده‌اند؛ فیلم‌های اجتماعی، تخیلی، جنایی، حادثه‌ای، خانوادگی، داستانی، کمدی و پویانمایی. 
فیلم‌ها براساس قدیم يا جدید بودن يا ایرانی و خارجی بودن هم دسته‌بندی‌شده‌اند تا هركس راحت‌تر بتواند فیلم موردعلاقه‌ت خود را پیدا کند. 
لابد با خودتان فکر می‌کنید با این اینترنت کم‌جانی که در ایران داریم چطور می‌توان آن‌لاین فیلم تماشا کرد. 
«فیلیمو» فکر این ماجرا را هم کرده است و کیفیت پخش را با توجه به‌سرعت اینترنت شما به‌صورت هوشمند تنظیم می‌کند و با استفاده از این فناوری، شما فیلم‌ها را بدون مواجه‌شدن با بافرینگ یا هرگونه قطعی در پخش به‌طور شفاف خواهيد دید.
2.  aionet
با تلویزیون اینترنتی«آیو» می‌توانيد محتوای دلخواه خود شامل فیلم و سریال ایرانی يا خارجی با دوبله اختصاصی، کارتون، انیمیشن و مستند شبکه‌های اختصاصی آیو و تمامی شبکه‌های تلویزیون ایران را در زمان و مکان دلخواه از سوی تلفن‌همراه، تبلت، دستگاه رایانه و لپ‌تاپ شخصی و...باکیفیت عالی تماشا كنيد.
همچنين  امکان دانلود برای کاربران هم وجود دارد كه با خرید اشتراک می‌توان به آرشیو همه فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشت یا فیلم‌ها را دانلود و بعد به‌صورت آف‌لاین تماشا كرد.
درمورد برنامه‌های زنده نيز تا ۱۴روز می‌توان همه شبکه‌ها رو به عقب برگرداند. با شبکه اختصاصی ورزشی آیو اسپرت هم می‌توانيد ساعت‌ها مسابقه ورزشی را به‌صورت زنده تماشا کنید.
3.  telewebion
«تلوبیون» آرشیو آن‌لاینی از برنامه‌های تلویزیون است با ۱۰۰ هزار برنامه که امکان پخش زنده‌ برنامه‌ها را دارد. 
آرشیوی از برنامه‌های سازمان صداوسیما كه به‌صورت فهرست تصویری هستند و جست‌وجو را آسان می‌کنند. بعضی برنامه‌های تلوبیون رایگان هستند اما تماشاي تعدادي از آن‌ها نیاز به خريد اشتراک دارند. 
براي تماشاي اين گونه برنامه‌ها می‌توانيد  با توجه به نياز خود يكي از طرح‌های اشتراکی یک‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله را خريداري كنيد.
4.  filmnet
شعار فيلم نت «لذت تماشا، هرلحظه هرکجا» است و این امكان را برای كاربران فراهم می‌کند تا بتوان به آرشیو بزرگ از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشت. 
نسخه آن‌لاین فیلم‌ها و سریال‌هاي اين سرويس ارزان‌تر از نسخه‌ فيزيكي آن‌هاست.
ژانر فیلم‌ها مشخص است و دسته‌بندی‌هایی چون «جدیدترین»، «پرفروش‌ترین» و «فیلم‌های كودك‌ونوجوان» هم وجود دارد كه انتخاب را آسان‌تر می‌کند. 
«فیلم نت» علاوه بر فروش فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها فیلم‌های مستند و فیلم تئاترهای منتشرشده را نيز می‌فروشد.
5. Lenz
با اپلیکیشن لنز به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت.
مسابقات، برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در لنز به‌صورت زنده پخش می‌شوند. ضبط خودکار برنامه‌های زنده در زمان‌بندی‌ای که از پیش تعیین کرده‌اید، از دیگر مزایای این اپلیکیشن است. 
اگر تا هفت روز موفق به تماشاي برنامه‌ای بعد از پخش در بخش آرشیوها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. با افزودن برنامه‌های موردعلاقه خود به فهرست «علاقه‌مندی» دسترسي به برنامه موردنظر راحت‌تر می‌شود. می‌توان برنامه‌های زنده را به عقب بازگرداند یا متوقف کرد و ادامه آن را در زمان دلخواه تماشا کرد.
6. Namava
نماوا مجموعه‌ای بی‌نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی است كه به‌صورت سرویس تحت‌وب در اختیار کاربران قرارگرفته است. 
علاوه بر وب‌سایت هم می‌توان از اپليكيشن‌هاي اختصاصي برنامه برای تماشای آن‌لاین فیلم و سریال استفاده کرد.
عضویت در سایت نماوا رایگان است اما اگر بخواهید فیلم‌ها و دیگر محتویات را به‌صورت آن‌لاین تماشا کنید باید حق اشتراک پرداخت کنید.
هنگام تماشای فیلم نيز می‌توان زبان فیلم و زیرنویس را به‌صورت دلخواه تنظیم كرد. علاوه بر آن می‌توان فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود و به‌صورت آف‌لاین تماشا کرد . یا بخشی از یک فیلم را روی یک دستگاه و بخش ديگر را روی دستگاه دیگر ديد. 
تنظیم هوشمند کیفیت فیلم‌ها براساس سرعت اینترنت کاربر از قابليت‌هاي ديگر اين سرويس است كه باعث می‌شود فارغ از سرعت اینترنت و بدون ایجاد وقفه‌های چند ثانیه‌ای بارگذاری ویدئو از تماشای فيلم لذت برد.
بخش كودكان با مجموعه‌ای از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها و جست‌وجوی سریع در مجموعه‌های انتخابی نمونه‌ای از انتخاب‌های متعدد اين سایت است.
7. Tubi TV
Tubi TV کاتالوگی از فیلم‌های رایگان دارد که در دسته‌بندی‌های مختلفی براساس ژانرهایی نظیر رمانتیک، کمدی و... قرارگرفته‌اند. شما همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگر برنامه نیز بهره‌مند شوید و محبوب‌ترین فیلم‌ها را در یک دسته‌بندی متفاوت مشاهده کنید. 
فیلم‌های قرارگرفته در این اپلیکیشن کیفیت خوبی دارند و پخش‌کننده‌ آن نیز به‌خوبی عمل می‌کند. 
خبر خوب این‌که تمام فیلم‌ها زیرنویس دارند. همچنين شما می‌توانید یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید تا فهرستی از فیلم‌های دلخواه‌تان را انتخاب کنید و آن‌ها را در دستگاه‌های مختلفی که دارید مشاهده کنید.
8. Popcornflix
پاپكورن فليكس یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پخش فیلم رایگان است که مجموعه‌ای عالی از فیلم‌ها را ارائه می‌کند. 
این برنامه به شما صفحه‌ای از فیلم‌های رایگان ارائه مي‌دهد که در دسته‌بندی‌های مختلفی قرارگرفته‌اند و تازه‌ترین‌‌ها و بهترين‌هاي اين حوزه را در اختيار شما قرار مي‌دهند. 
پاپکورن فلیکس همچنین محتوای انحصاری را ارائه می‌دهد که در بخشی به نام Popcornflix Originals قرار دارند. فیلم‌های این اپلیکیشن باکیفیت هستند و به‌خوبی استریم می‌شوند. پخش‌کننده فیلم آن شاید کمی سنگین باشد اما  ویژگی‌ها ي آن غنی است. 
شما می‌توانید سریال‌های تلویزیونی را نیز با این اپلیکیشن به‌صورت رایگان مشاهده کنید.
9. Yidio
Yidio منبع بسیار مناسبي برای پیدا کردن فیلم‌هاست. این اپلیکیشن رایگان با برنامه‌ها ديگر کمی تفاوت دارد. درواقع تمام فیلم‌های رایگان داخل خود آن نیستند، بلکه به شما اپلیکیشن‌های رایگان دیگري معرفی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.
ضمن اين‌كه کاتالوگ بزرگی از فیلم‌های رایگان نيز در اين اپ وجود دارد.
10. Flipps HD
اين اپليكيشن گذشته از آرشیو فیلم و سریال‌هایش بیش از 100 شبکه تلویزیونی را هم ساپورت می‌کند. 
11. Crackle
این برنامه هیچ نیازی به ثبت‌نام یا خرید اشتراک ندارد و کاملا رایگان برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به فهرست عظیمی از سریال‌های روز دنیا و فیلم‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.
معرفي وب‌سایت:
palettegenerator.com
اگر در زمینه طراحی وب کار می‌کنید، ابزارهای زیادی برای انتخاب پالت رنگی در اختیار شما قرار دارد. اين سايت يکی از بهترین ابزارهای انتخاب رنگ آن‌لاین است كه به‌جای این‌که از شما بخواهد تعدادی رنگ را به‌صورت دستی انتخاب کنید، اين امكان را می‌دهد تا با بارگذاری تعدادی عکس پالت رنگی مناسبي با آن‌ها را در اختیارتان قرار دهد
www.zamzar.com
دریافت کردن یک فایل با فرمت اشتباه، جزو بدترین تجربه‌های زندگی مدرن رایانه‌ای است که همه ما حداقل یک‌بار آن را تجربه کرده‌ایم. معمولا برای تبدیل کردن این فایل‌ها به فرمت مناسب نیاز به نصب نرم‌افزارهای اضافه روی رایانه دارید؛ به همین دلیل استفاده کردن از ابزاری آن‌لاین مانند سایت جذاب Zamzar جایگزین بهتری است. البته نسخه‌ی رایگان این ابزار محدودیت‌هایی درزمینه‌ حجم فایل دارد. این سایت از تبدیل ۱۲۰۰ نوع فایل مختلف شامل انواع فایل‌های صوتی، ویدئویی، عکس و اسناد مختلف پشتیبانی می‌کند.
giphy.com
این روزها همه‌ افراد عاشق فایل‌های گیف هستند. خوشبختانه یکی از بهترین منابع فایل‌های گیف، ابزاری برای ساختن گیف هم دارد. این ابزار اجازه می‌دهد از ویدئوهای آن‌لاین یا ویدئوهایی که روی رایانه خود ذخیره کرده‌اید، فایل‌های گیف کوتاه بسازید.
fixpicture.org
بی‌شک فتوشاپ یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌ها برای ویرایش و افکت گذاری روی تصاویر است اما استفاده از فتوشاپ برای تغییر اندازه یا فرمت یک عکس، به این موضوع شباهت دارد که برای روشن کردن یک چراغ‌قوه از برق فشارقوی استفاده کنیم. درواقع فتوشاپ دارای امکانات بیشتری است و کارهای ساده را می‌شود با ابزارهای ابتدایی‌تر انجام داد. اين سایت به‌سادگی امکان تغییر اندازه و فرمت عکس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.