سلطانی فر: تغییر زمان ثبت نام انتخابات والیبال مشکلی ندارد
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار از اردوی تیم ملی قایقرانی در جمع خبرنگاران در خصوص عقب افتادن ثبت نام انتخابات والیبال و حواشی آن گفت: اگر خبرنگاران حواشی ایجاد نکنند، این تغییر زمان ثبت نام والیبال هیچ حاشیه ای ایجاد نکرده است. مسابقات نوجوانان و سهمیه المپیک را در پیش داریم و گفتیم وضعیت مدیریتی فدراسیون را ۲ هفته آینده بهم‌ نزنیم.

وی اظهار داشت: ما از یک سال و نیم قبل جلساتی را با مسئولین وزارت و کمیته تشکیل دادیم. یک دور کامل از همه فدراسیون هایی که می توانستند سهمیه بگیرند گزارش گرفتیم. شرایط عمومی و روند فدراسیون ها را پایش می کنیم.

سلطانی فر افزود: دور جدید جلسات با فدراسیون ها نیز از  هفته دیگر آغاز می شود و دوباره گزارش ها را می گیریم. امیدواریم در این یک سال باقی مانده تا المپیک، یک دور وضعیت فدراسیون ها، اردوها و ورزشکاران و مشکلات را مرور کنیم.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: جدا از کشتی، وزنه برداری و تکواندو و پرتاب دیسک که پیش سابقه مدال آوری داریم، در این دوره چون وضعیت کاراته خوب است و در جمع چهار کشور دنیا قرار دارد. امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ در این رشته هم سکو  داشته باشیم و مدال های خوبی بگیریم.
سلطانی فر همچنین تاکید کرد: ما همچنین به علاوه قایقرانی، به شمشیربازی و جودو نیم نگاهی داریم که ضمن کسب سهمیه روی سکو بروند. وضعیت جودو و شمشیربازی بهتر است ولی مدال قایقرانی دور از دسترس نیست. برای مثال عادل مجللی  در ۲۰۰ متر یک ثانیه با رکورد دنیا فاصله دارد البته در مسابقه بحث صدم ثانیه است. به قایقرانی امیدوارم که سهمیه بگیرند.
وزیر ورزش همچنین تاکید کرد: با وجود محدودیت ها تمرکز ویژه روی رشته های المپیکی داریم و تقریبا همه امکانات را اختصاص دادیم تا فدراسیون ها در رویدادهای مهم کسب سهمیه شرکت کنند. امیدوارم با این همدلی و هماهنگی نتایج خوبی در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بگیریم.
وی در خصوص امکانات قایقرانی نیز اظهار داشت: تعدادی قایق از گذشته خریداری شده و با کمک صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به طور مشترک هزینه را تقبل کردیم که در آینده نزدیک در اختیار قایقرانان باشد.