برپا شدن پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، از شرکت‌های منتخب تولیدی برای حضور در نمایشگاه ماکس روسیه MAKS 2019 در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری B2B حمایت می‌کند.

نمایشگاه "ماکس" یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است. این نمایشگاه 27 آگوست تا اول سپتامبر 2019 برابر با 5 تا 10 شهریور 1398 در کشور روسیه برگزار خواهد شد.  این نمایشگاه هر سال در حوزه‌های مختلفی چون هواپیما، هوانوردی عمومی، هواپیمای نظامی، هلی‌کوپتر، وسایل نقلیه هوایی، موتورسازی و تسلیحات و تجهیزات هواپیمایی برپا می‌شود.

 شرکت‌های دانش‌بنیان که الزامات زیرساختی لازم برای ارتباطات بین‌المللی (سایت، کاتالوگ و بروشور به زبان انگلیسی) را داشته باشند، می‌توانند برای شرکت در این پاویون ثبت نام کنند. این دسته از شرکت‌ها می‌توانند از حمایت کریدور صادرات و صندوق نوآوری و شکوفایی برای اجاره غرفه و غرفه سازی برخوردار شوند.

شرکت‌های متقاضی حضور در نشست‌ تجاری B2B از حمایت 50 درصدی کریدور صادرات برای تهیه بلیط، هتل و ویزا در روسیه بهره‌مند می‌شوند.