ایران برای میزبانی مجمع عمومی پارالمپیک آسیا اعلام آمادگی كرد
«هادی رضایی»، با اعلام این خبر گفت: طی فراخوان ارسال شده به کشورهای عضو کمیته پارالمپیک آسیا، از کشورهای داوطلب برای میزبانی مجمع عمومی این کمیته در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ دعوت شده تا ضمن آگاهی از شرایط میزبانی، آمادگی خود را برای برگزاری این نشست مهم اعلام کنند.
رضایی خاطر نشان کرد: پس از مطالعه فراخوان و شرایط اعلام شده، کمیته ملی پارالمپیک ایران آمادگی خود را برای میزبانی مجمع عمومی APC در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد و امیدواریم مورد قبول واقع شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک افزود: در مجمع عمومی APC اعضا هیات رییسه، پرسنل APC، روسای کمیته‌های ملی پارالمپیک از کشورهای عضو، روسای فدراسیون‌های جهانی و منطقه‌ای و مهمانان ناظر حضور دارند و برگزاری این مجمع فرصت بسیار مناسبی برای برقراری تعاملات با اعضای APC و کشورهای عضو آن است و در مجموع ۱۵۰ نفر از مسئولین ورزش افراد دارای معلولیت از سراسر جهان در این رویداد مهم حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری مجمع عمومی، کنفرانس APC، نشست های مربوط به کمیته‌های دائمی اعم از ورزشکاران، ورزش زنان، اخلاق و حقوق، علوم ورزشی و پزشکی، بازی‌های و توسعه ورزشی و نیز مراسم اهدای جوایز APC طی هشت روز اقامت مهمانان برگزار خواهد شد.