به فرمولاسیون "زئولایت" مورد نیاز صنایع شوینده و نفت دست يافتند
علی قصر حمیدی، مجری طرح با بیان اینکه محصولی که ما تولید کرده‌ایم، "زئولایت" نام دارد، گفت: این محصول در مواردی مانند صنایع شوینده، صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از همین رو محصول پرکاربردی به حساب می‌آید.

قصر حمیدی ادامه داد: محصول ما ۱۰۰ درصد قابلیت رقابت در بازارهای موجود را دارد؛ چرا که کیفیت محصول تولیدی ما از سایر کشورها مرغوب‌تر بوده و از نظر قیمت نیز ارزان‌تر از زئولایت وارداتی از کشور چین است.

وی با بیان اینکه تولید این محصول با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبلغ پرداختی تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی ۳۰ درصد از فاکتورهای خرید مواد اولیه برای تولید زئولایت بود، این تسهیلات ۳۰ درصد به افزایش نقدینگی مجموعه ما کمک کرد؛ از همین رو شرکت را از اخذ تسهیلات با نرخ بالای سود بانکی تا اندازه‌ای بی‌نیاز کرد.

مجری طرح تولید این محصول را اشتغال‌زا توصیف کرد و گفت: در حال حاضر ۵۰ نیرو به طور مستقیم در تولید این محصول مشغول به کار هستند که در صورت افزایش تولید زئولایت، ما شاهد افزایش اشتغال نیز خواهیم بود. علاوه بر بحث اشتغال ما امیدواریم که شرکت‌های شوینده در فرمولاسیون تولید محصولات خود استفاده از زئولایت را بیشتر مدنظر قرار دهند؛ چرا که این امر کیفیت محصول نهایی آنها را افزایش می‌دهد.

وی درباره اهداف این شرکت برای صادرات محصول زئولایت، گفت: صادرات به کشورهای دیگر یکی از سیاست‌های اصلی ما است و بر این اساس در حال حاضر به کشور ترکیه صادرات داریم که در حوزه ارزآوری برای کشور کمک خوبی خواهد بود.