دستور استاندار تهران بر تسریع در تکمیل و تحویل واحد‌های مسکن مهر

به گزارش قلم، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای مسکن با اشاره به لزوم تسریع در تحویل و بهبود وضعیت مسکن مهر اظهار داشت: پروژه مسکن مهر بسیار زمان‌بر شده است و کسانی که متقاضی این پروژه هستند، افراد کم بضاعت هستند که باید به سرعت شرایط را برای آن‌ها ارتقا بخشید.

وی بیان کرد: ماهیانه یک بار باید این جلسات برگزار شود و موضوعات را مورد بررسی قرار داد تا پایان سال ۹۸ بتوان مسکن مهر را تحویل متقاضیان داده تا مشمول مرور زمان نشود.

استاندار تهران ادامه داد: هر دستگاهی بنا به ماهیت ساختار تشکیلاتی برای اقدام و کار خاصی ساخته شده است، منتهی محدودیت‌های شهر‌های جدید باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان لحاظ شود تا وضعیت این پروژه بهتر شود.

محسنی بندپی همچنین در مورد مشکل ارزش افزوده گفت: در مورد اصلاح موضوع ارزش افزوده با معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مجلس مکاتبه شده است چرا که شرایط در کشور ما متفاوت از سایر کشورهاست و به تولیدکنندگان و بخش صنعت فشار آورده می‌شود که این موضوع باید برطرف شود.

وی همچنین در مورد مشکل بیمه و امور مالیاتی مسکن مهر خاطرنشان کرد: باید وحدت رویه‌ای میان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی شکل گیرد که در جلسه‌ای با حضور این دو دستگاه تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوان به فصل مشترکی در این زمینه دست پیدا کنیم و شرایطی فراهم شود که این واحد‌های مسکونی زودتر به مردم تحویل داده شود.