سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
پیش بینی افزایش ابر همراه با وزش باد در آسمان پایتخت

به گزارش قلم، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های ساحلی خزر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شمال هرمزگان، ارتفاعات شرقی فارس و ارتفاعات غربی کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، هرمزگان، ارتفاعات جنوبی فارس، ارتفاعات غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و روز پنج شنبه در ارتفاعات خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید، در برخی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت. در همین مدت در جنوب سمنان، شرق یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران و مرکزی و همچنین در استان خوزستان وزش باد نسبتا شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران