آقای حناچی همین امروز هم دیره!

به گزارش قلم، دلخوشی کم هزینه مردم در این شب‌های گرم، همین بوستان‌ها و پارک‌های محلی است که البته اخبار تلخ و پرهزینه‌اش هرگز به گوش مسئولان نمی‌رسد. اینکه جمجمه کودک 6ساله ترک برداشته یا دست دختربچه 4ساله شکسته و شاید اخبار تلخ‌تر...علتش هم فقط کوتاهی و کم کاری است؛ ضعف بازرسی و سرکشی منظم ماهیانه!

قطعا شهردار تهران و سایر شهرداران مناطق اگر خودشان درگیر کودک و بازی آنها در پارک‌ها باشند بهتر متوجه خطر وسایل بازی کهنه و یا دارای نقص در پارک‌ها می‌شوند؛ خطری که بی سروصدا می‌تواند خانواده‌ای را داغدار و یا حداقل برای مدتی کامش را تلخ کند. 

آقای شهردار! اگر همین امروز هم دستور فوری و قاطع صادر کنید؛ خیلی دیر است چون تابستان شروع شده و قطعا تا همین ساعت هم، خانواده‌هایی کامشان تلخ شده اما می‌توانید با سرکشی و دستور فوری و البته پیگیری قاطعانه، خطرهای آتی را کاهش دهید و دعای خیر مردم را داشته باشید. وسایل بازی بسیاری در همین پارک‌ها، از رده خارج و یا ناقص شده‌اند و کودکان بسیاری را برای بازی با همان تاب و سرسره دارای نقص وسوسه می‌کنند و...

آقایان شهردار در تهران و سایر شهرها! جسارتا کمپین مردمی به شما کمک می‌کند تا بازرسان و پیمانکاران، به شما گزارش‌های غلط جبران ناپذیر ندهند. مردم صادق‌ترین بازرسان شما در شهرها هستند؛ از آنها کمک بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی فراخوان تعمیر و تعویض بدهید؛ خواهید دید در شهر چه خبر است!

این دلخوشی ارزان مردم و کودکانمان را خراب نکنید؛ داستان تجهیزات و امکانات پارک‌ها و بوستان‌ها هم بماند؛ تعمیر و تعویض وسایل بازی، خیلی ضروری‌تر از تعویض اسم خیابان و تابلوی میدان و...است؛ خیلی!