پیگیری پلمب تعدادی از مدارس توسط استانداری تهران
 عبدالرضا فولادوند روز سه شنبه در حاشیه افتتاح پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در کانون میثم منطقه ۱۷ در جمع خبرنگاران با اجرای حکم قلع و قمع تعدادی از مدارس که در مالکیت بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: برخلاف آنچه گفته شده، ما در حال مذاکره برای رفع مشکل بودیم که تعدادی از مدارس پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش معامله قانونی می‌کند، گفت: این نهاد قانونمندی را به دانش آموزان آموزش می‌دهد و اجازه نمی‌دهیم که کار غیرقانونی انجام شود.

فولادوند گفت: کاربری اعلام شده توسط شهرداری برای آموزش و پرورش ملاک است، نه آرزوهای برخی از مسئولان.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا اعتباری برای خرید املاک استیجاری آموزش و پرورش اختصاص داده شده، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جریان این موضوع است و در زمان استاندار سابق تهران، بودجه‌ای از محل اسناد خزانه به این امر اختصاص داده شده بود و در زمان استاندار فعلی هم این روند ادامه پیدا کرد اما متأسفانه برخی از این موضوع آگاه نیستند.

وی گفت: ما معالمه مان را قانونی و براساس نظر رئیس شورای آموزش و پرورش شهر تهران و استاندار انجام می‌دهیم.

بیش از چهار هزار مدرسه در تهران فعالیت می‌کند که از این تعداد ۴۷ مدرسه با مالکیت حقیقی و ۲۳ مدرسه با مالکیت حقوقی در معرض قلع و قمع هستند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از نهادها که مالکیت حقوقی ۱۱ مدرسه شهر تهران را دارد چند روزی است که حکم قلع و قمع این مدارس را گرفته است.

مسعود ثقفی گفت: در صورت اجرای این حکم هشت هزار دانش‌آموز سرگردان می‌شوند.

تاکنون هنرستان دولتی شهدای هسته‌ای منطقه ۳ و دبستان دخترانه زیوری منطقه ۲ پلمب شده است.