همه چیز در مورد خانواده برلیانس h200 و قیمت آن در سایت دیوار

به گزارش قلم، اما مدتی بعد باز هم خبر رسید سایپا، تمام  و کمال کار را به پارس خودرو محول کرده است. H200، حاصل این دست به دست شدن‌هاست. شاید نام آن برایتان غریبه باشد، اما اگر کمی بیشتر توضیح دهیم متوجه خواهید شد از کدام سری خودروهای برلیانس صحبت می‌کنیم؛ در حال حاضر تنها کافی است در این حد بدانید که خرید خودروهای برلیانس  h200 به تعداد بسیار بالایی در سایت دیوار آگهی می‌شود.

اچ ۲۰۰ نام خانواده‌ای از ماشین‌های برلیانس است که در حال حاضر دو فرزند دارد: h220 و h320. یکی از آن‌ها هاچ بک و دیگری سدان است. همانطور که می‌بینید، برلیانس برای مخاطبانش همه چیز را در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند که اما و اگری در کار نباشد. H220 مخصوص هاچ‌بک سواران و h230 برای آن‌هایی است که خودروهای لوکس سدان می‌پسندند. خانواده h200 موتوری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه دارد؛ با ۱.۵ لیتر حجم. این موتور در هر دو خودرو می‌تواند ۱۰۳ اسب بخار قدرت تولیدی داشته باشد. نکته مهم اما در این است که این پیشرانه‌ها در هر دو خودرو ۱۳۸ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و این، یعنی استهلاک خانواده  h200 بسیار پایین است. همچنین فرقی نمی‌کند پشت فرمان کدام یک نشسته باشید، چه با h220 و چه با h230 می‌توانید در ساعت تا ۱۸۰ کیلومتر سرعت داشته باشید. اما شاید مهم‌ترین تفاوت در میان این دو، گیربکس آن‌ها است. h220 یا هاچ بک سری h200 یک جعبه دنده ۶ سرعته AMT دارد. در حالی که نمونه سدان این خانواده، در دو نوع گیربکس اتوماتیک و ۵ سرعته دستی ارائه می‌شود. نکته جالب دیگر هم در این است که مدل هاچ بک H200 وزنی بیشتر از نمونه سدان دارد. ۴۲ لیتر باک، مصرف سوخت ترکیبی معادل ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، ABS و  EBD از دیگر آپشن‌های مشترک هر دو خودرو است. در واقع با خرید هر کدام از خودروهای برلیانس h200 تقریبا تجهیزات و امکانات فنی یکسانی نصیبتان خواهد شد و تنها کلاس بدنه است که می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد.

پیشتر از موجود بودن ماشین‌های H200 در سایت دیوار سخن گفتیم اما در حقیقت چنانچه بخواهیم بهترین مرجع خرید و فروش ماشین‌های برلیانس در تمام تیپ‌ها به خصوص H200 را به شما معرفی کنیم، همین سایت دیوار است. در این سایت انواع و اقسام H200 و H230 آگهی شده و می‌شود. مثلا در یک آگهی اچ ۲۳۰ دنده‌ای با باتری اتمی و ۱۴ هزار کیلومتر کارکرد، مدل ۲۰۱۸ و در حد نو با قیمت توافقی به فروش می‌رسد. از دیگر مزیت‌های خرید و فروش برلیانس h200 از سایت دیوار، پیدا کردن مواردی است که بسیار کمتر از قیمت واقعی ارزش‌گذاری شده‌اند. برای مثال در یک مورد برلیانس H230 2018 به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد!

منبع: ویرلن