افتتاح پارک علم و فناوری کاشان
با افتتاح و آغاز فعالیت پارک علم و فناوری کاشان، ۳۰ هکتار زمین حدفاصل دانشگاه و شهرک صنعتی راوند به صورت اجاره درازمدت در اختیار این پارک قرار می‌گیرد تا زمینه تبلور ایده‌های خلاق و نوآور این شهرستان و تبدیل آن به محصول یا خدمت تجاری باشد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در نخستین بخش از این سفر یک روزه، از خط تولید یکی از شرکت‌های صنعتی بازدید می کند. فعالان فناور این شرکت که تولیدات دانش‌بنیان را در زمینه یونیت، رله‌های حفاظتی و کنترلی ارائه کرده است، از آخرین دستاوردها و نیازهایشان با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور سخن می‌گویند.

ستاری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دیدن می‌کند و پای صحبت متخصصان و فعالان این حوزه می‌نشیند تا با بررسی پیشنهادات ارائه شده، گام‌های بلند و جدی برای تحقق ایده‌های آن‌ها برداشته شود.

افتتاح مرکز رشد دانشگاه شهید رجایی کاشان

همچنین با حضور رییس بنیاد ملی نخبگان، مرکز رشد شهید رجایی دانشگاه کاشان افتتاح خواهد شد. ستاری سپس از واحدهای فناور مستقر در این مرکز رشد بازدید می‌کند. در بخش دیگر این سفر یک روزه، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بازدید از شرکت ریسندگی، بافندگی و فرش برای شناخت فرصت‌های بومی‌سازی فناوری حوزه ماشین‌سازی در صنعت فرش ماشینی و سپس حضور در نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان، پایان بخش سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به شهرستان کاشان است.