کشت سلولی و سلول‌های خورشیدی نانوساختار در دانشگاه یزد برگزار مي‌شود
انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن‌های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است. این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و اولین همایش آن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو (NCWNN۱۳۹۸) از ۳۱ مرداد تا اول شهریور ماه امسال در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک از جمله محورهای اصلی این همایش است.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های جانبی این همایش است. "طراحی و ساخت سلول‌های خورشیدی نانو ساختار"، "ارزیابی کشت سلولی بر داربست‌های مهندسی بافت"، "سنتز نانوذرات لیپیدی، پلیمری و فلزی"، " نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو"، "مرور، نگارش و ثبت اختراع" و "برنامه‌ریزی شغلی و حرفه‌ای" از جمله عناوین این کارگاه‌ها است. علاوه بر آن برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای محققان در این حوزه از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

آخرین مهلت برای ارسال مقالات ۳۱ خرداد و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۲ مرداد تعیین شده است.