اوحدی: درصورت عدم تحقق بودجه نمی مانم

به گزارش قلم، حل نشدن مشکلات بودجه‌ای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سبب شده سعید اوحدی، رئیس این سازمان در نامه‌ای به پیروز حناچی، شهردار تهران ضمن بیان مسائل و معضلات، ادامه حضور خود در این سازمان را منوط به حل کامل مشکلات بودجه‌ای کند.

در این نامه همچنین تصریح شده بخش عمده مصوبات هیأت امنای این سازمان که مهم‌ترین آن اصلاح بودجه است تاکنون عملیاتی نشده و این مساله مشکلات پیچیده‌ای را در مقابل سازمان فرهنگی هنری قرار داده است.

بودجه پیشنهادی معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران برای این سازمان که بدون توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی و مصوبات هیأت امنا بسته شده دارای اشکالات متعددی از جمله کسری سنگین در زمینه پرداخت حقوق کارکنان و بودجه‌های برنامه‌ای است که این اشکالات بنا بود پس از طرح در هیأت امنا به فوریت مرتفع شود که این اقدام تا کنون رخ نداده است.

اوحدی پیش از این و در روزهای پایانی سال گذشته نیز در جمع کارکنان سازمان فرهنگی هنری تاکید کرده بود در صورتی که شهرداری تهران نسبت به وضعیت کارکنان و بودجه این سازمان بی تفاوت باشد، استعفا خواهد کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بین سازمان‌های شهرداری دارای وضعیت متفاوتی است به گونه‌ای که دارای هیأت امنایی با ۱۱ عضو است که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده اند.