در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکتهای تابعه سیمان تامین شستا با حضور مدیران شرکت تابعه برنامه جامع روابط عمومیهای این هلدینگ رونمایی شد.
کد خبر: ۱۴۲۱۹
تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
به گزارش قلم به نقل از شارا در این مراسم حمیدرضا طهماسبیپور مدیر روابط عمومی سیمان
تامین شستا با تشریح ابعاد این برنامه جامع و تاکید بر تطبیق با اهداف
وزارت کار و شستا گفت: وحدت رویه در اجرای برنامه های اطلاع رسانی مد نظر
خواهد بود.
او با تحلیل جایگاه ویژه روابط عمومی در دوره مدیریت
جوانگرای شستا و هلدینگ سیمان تامین افزود: با تدوین و تعیین خط مشی در این
برنامه جامع، اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت روابط عمومی مشخص شد و
شفاف سازی فعالیتها به عنوان بک اصل مد نظر خواهد بود.
طهماسبی پور
سند در تبیین برنامه جامع روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و
شرکت های تابعه گفت: در این برنامه با بهرهگیری از مدل swot فرصتها و
تهدیدها و ضعف و قوتها روشن شد تا با کمک علم ارتباطات فرآیندهایی مدرن
برای اطلاع رسانی شفاف تعریف شود .
وی تاکید کرد: در شرکت های زیر
مجموعه سیمان تامین شستا از مسیر ارتباطات نسبت به ایجاد هم افزایی و
انتقال دانش و تجربیات اقدام خواهد شد تا علاوه بر نفع اقتصادی شرکتها،
منافع عمومی صاحبان اصلی شرکتها که همان بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند
بیش از گذشته حفظ شود.
او تصریح کرد: تغییر نگرش و فرهنگ روابط عمومی
ها از توجیهگری به تحلیلگری یک اصل است که باید موضوعات سازمان و را جهت
دهی مناسب محتوایی کند و در نهایت هماهنگ نشر داده شود.