بانوان می‌توانند لیگ ملتهای والیبال را در ورزشگاه تماشا کنند
افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، درباره تعداد بلیت‌های فروخته شده برای بانوان جهت حضور در سالن بازی‌های تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: فعلاً نتوانسته‌ام به صورت دقیق آمار بلیت‌های فروخته شده برای بانوان را ببینم اما ظرفیت کلی سالن ۴۶۰۰ صندلی است و با این شرایط طبیعی خواهد بود که یک کف و سقف را برای بانوان هوادار در نظر بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که پس چرا در تبلیغات اعلام شده سالن ۶ هزار نفری است؟ اظهار کرد: اگر صندلی‌ها را برداریم ۶ هزار نفر در سالن گنجانده می‌شوند اما الان با نصب کردن صندلی‌ها ظرفیت سالن ۴ هزار و ۶۰۰ نفر است. با این حال من فکر می‌کنم اگر بجز راهروها، در قسمت‌های فوقانی سالن روی سکوها را هم حساب کنیم تقریباً ۶ هزار نفر جای می‌گیرند!

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: آمار دقیق را شورای تأمین می‌تواند در اختیار عزیزان قرار دهد چون مسئول اصلی این مسائل شورای تأمین استان است. با این حال بنده هم قرار است امروز به آنجا بروم تا به صورت دقیق در جریان این مسائل قرار بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بلیت فروشی برای بانوان تنها در بازی‌های تیم ملی ایران انجام می‌گیرد؟ اظهار کرد: خیر، بلیت فروشی‌ها برای همه مسابقات است، ضمن اینکه بلیت‌های هر روز برای دو بازی آن روز است. بانوان می‌توانند همه بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و مشکلی برای حضور آن‌ها وجود نخواهد داشت.

داوری در پایان گفت: خوشبختانه مورد خاصی درباره بلیت فروشی‌ها و میزبانی ارومیه وجود ندارد. جا دارد از میزبان اول خود در لیگ ملت‌ها تشکر کنم. تنها مشکلی در سرور سایت وجود داشت که برطرف شد و برای بازی‌های بعد مشکلی وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم از این میزبانی‌ها سربلند بیرون بیاییم.