سلطانی‌فر: مجموعه مدیریت ورزش در شرایط آرمانی و هماهنگ است
به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه نشست صمیمی پیشکسوتان با سید حسن خمینی و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان کرد: بارها مزاحم دوستان شدیم و صحبت‌های زیادی داشته ایم. سید حسن خمینی همیشه به عنوان حامی ورزشی‌ها حضور موثری داشته است. امروز با حرکت خوبی که انجام شده و موزه تاسیس شد پیشکسوتان چندین مرتبه یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند. من باید صمیمانه از نمایندگان مجلس و هاشمی طبا که استاد من است هم تشکر کنم.
او ادامه داد: چندین بار گفته ام تاسیس موزه سه دهه جزو آرزوهای ورزشی‌ها بود اما با اهتمام برادرم صالحی امیری این اتفاق افتاد و فرصتی است که با افتخار به گذشته و امید به آینده ، ورزش را مدیریت کنیم. مجموعه مدیریت ورزش کشور در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می‌کند تا هم افتخار آفرینی کند و هم موجبات شادی مردم را فراهم کند. قهرمانان ما در ماه‌های اخیر در رویدادهای بین المللی توانستند بدرخشند. سال ۹۷ هم سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود. امیدواریم در سال ۹۸ هم بیشتر رویدادها منتهی به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شود و افتخارآفرین باشیم.

سلطانی فر همچنین گفت: بعد از ۵۰ سال از تاسیس سازمان تربیت بدنی و ورزش کشور و بعد از ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان قرار بود بعد از ۶ ماه لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش تصویب شود که مانده بود. از دو سال و نیم قبل پیشنهاد را به دولت بردیم که تصویب شد و پس از بررسی در دولت از دو روز قبل وارد صحن مجلس شد.