مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد؛
برگزاری نمایشگاه گل و گیاه مشهد با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی با اعلام خبر بالا به ارائه جزئیات پرداخت و گفت: امسال نمایشگاه بین‎‌المللی گل و گیاه در دو فضای سرپوشیده با 14 هزار مترمربع مساحت و فضای روباز با 12 هزار مترمربع مساحت، جهت رفاه حال بازدیدکنندگان مهیا شده است.
وی با بیان اینکه از میان 350 شرکت کننده، 295 شرکت داخلی و سایر شرکت کنندگان، نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و هلند هستند، تصریح کرد: 750 غرفه به شرکت‎کنندگان واگذار شده است. همچنین در حاشیه نمایشگاه، کارگاه یک روزه با موضوع «مدیریت پساب در فضای سبز با رویکرد احداث تصفیه خانه های محلی» نیز برگزار خواهد شد.
سلامی ادامه داد: فروش گل و گیاه، نهاده‌‏های کشاورزی، سالن گل‏های شاخه بریده، سالن‏های نمایشی شامل طراحی‌‏های فضای سبز و فضاسازی نیز انجام شده است. 
مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد به سایر برنامه‌‎های فرهنگی- اجتماعی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هم اشاره کرد و گفت: برنامه‎های فرهنگی مفرح، برنامه‎های آموزش شهروندان، آتش بازی و ... نیز اجرا خواهد شد. علاوه بر این، جهت رفاه خانواده‎ها، محیط بازی مخصوص کودکان هم تعبیه شده است.