ردیاب‌های تناسب‌اندام در دست‌های شما
گجت ساعت
کامل و بی‌نقص
فیت‌بیت ایونیک (Ionic) 
قیمت: 298 دلار
فیت‌بیت ایونیک، ساعتي هوشمند بی‌نقص به‌حساب می‌آید که در رده ورزشی نگاه ورزش دوستان را به‌خوبی جلب کرده است. درست است که فیت‌بیت کمی دیر وارد بازی اسمارت‌واچ‌ها شد اما با این‌حال با توانمندی‌های زیادی که ایونیک در بخش شارژدهی و اندازه‌گیری فعالیت‌های ورزشی دارد، می‌تواند گزینه‌ خرید خوبی برای بسیاری‌ از افراد باشد. این ساعت مانند تمام ساعت‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل است و ‌می‌تواند برنامه‌ها را اجرا کند؛ البته پشت قاب این ساعت، حسگر ضربان قلب قرارگرفته که طرح و الگوی آن با طرح حسگر ضربان قلب ساعت قبلی فیت‌بیت یعنی Blaze متفاوت است. فیت‌بیت ایونیک مجهز به 2/5 گیگابایت حافظه داخلی است. از این‌رو می‌توانید حتی بدون همراه داشتن تلفن هوشمند خود، در هنگام ورزش کردن به آهنگ موردعلاقه‌تان گوش کنید. ایونیک می‌تواند کیفیت خواب‌تان بسنجد، قدم‌هایتان را بشمارد، ضربان قلب‌تان را اندازه بگیرد و هر نوع فعالیتی را که در حال انجام آن هستید، تشخیص دهد و شروع به‌اندازه‌گیری آن کند. 
**
عالی برای یک شروع تازه
FITBIT CHARGE 3
قیمت: 178دلار
یک ساعت هوشمند و باهوش که به‌هیچ‌وجه گمراه نمی‌شود. این ساعت به‌خوبی می‌داند که پیاده‌روی‌های روزمره در رده ورزش قرار نمی‌گیرند و به‌سرعت این نوع از اطلاعات را به کاربر گزارش می‌دهد. این ساعت هوشمند 3 FITBIT CHARGE  قادر است شش حرکت ورزشی دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا تا عمق 50 متری زیرآب، تردمیل، تمرین سنگین یا تعدادی با وزنه را پیگیری کند. شما می‌توانید به‌راحتی با لمس صفحه‌نمایش، تمرین‌تان را شروع کرده تا دستگاه به‌طور خودکار نوع ورزش را شناسایی کند. همچنین قادرید با استفاده از برنامه Fitbit، نوع فعالیت را به‌طور دستی وارد کنید تا دستگاه از دقت بیشتری در انجام حرکات برخوردار شود. این ساعت علاوه بر رهگیری حرکات ورزشی، مقادیر مختلفی مثل تعداد قدم‌ها، پله‌های ساختمان، کالری مصرف‌شده، مسافت طی شده و ضربان قلب را نیز محاسبه می‌کند. زمانی که برای استراحت به تختخواب می‌روید، ساعت شروع به رهگیری خواب‌تان خواهد کرد و آن را در قالب یک نمودار به نمایش می‌گذارد. 
**
موسیقی و ورزش
GARMIN FORERUNNER 645
489 دلار
اگر دنبال یک ساعت خوب برای کل روزتان می‌گردید، گارمین یک ساعت ورزشی کارآمد با قابلیت پخش موسیقی و پشتیبانی از هدست‌ بلوتوث است که قطعا به کارتان می‌آید. این ساعت قابلیت ذخیره‌سازی تا ۵۰۰آهنگ را در خود جای‌داده است. بررسی ضربان قلب از روی مچ دست، در تمام طول روز و شب، با استفاده از فناوري ضربان سنج قلب Garmin Elevate تنها یکی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. پیگیری فعالیت در طول روز با شمارش تعداد قدم‌ها، کالری مصرفی، دقیقه‌هایی که شدیدترین فعالیت ورزشی را داشته‌اید و یادآوری هنگام حرکت کردن می‌تواند تمام نیازهای شمارا برآورده کند. همچنین جی‌پی‌اس این ساعت سرعت و میزان دویدن‌تان را اندازه‌گیری می‌کند و شما می‌توانید به‌صورت خودکار اطلاعات ورزش‌تان را در Garmin Connect، انجمن رایگان و آن‌لاین تناسب‌اندام گارمین ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 
***

با تمام شدن زمستان و آمدن فصل زیبای بهار؛ هوا رو به خوب شدن می‌رود و  آدم‌ها دوست دارند بیشتر پیاده‌روی کنند تا تناسب‌اندام خوبی داشته باشند. وزن کمتر، احساس سلامتی بیشتر فقط با کمی ورزش کردن قطعا محیا می‌شود. 
**
اگر از نشستن روی مبل راحتی خانه‌تان و تماشای تلویزیون خسته شده‌اید، فقط کافی است برای یک پیاده‌روی روزانه آماده شوید. البته فقط داشتن یک کفش خوب در این روزهای مملو از فناوري کافی نیست و باید برای سنجیدن سلامتی‌تان از گجت های هوشمند ورزشی مانند ساعت یا مچ‌بندهای ورزشی استفاده کنید. این گجت‌های هوشمند به شما درراه سالم زندگی کردن کمک می‌کنند. از ضربان قلب گرفته تا شمردن تمام قدم‌های که می‌زنید تنها با یک ساعت مچی امکان‌پذیر است. 
**
بیشتر از تناسب‌اندام 
APPLEWATCH SERIES 3
قیمت: 399 دلار
اپل واچ 3 با تغییرات اندکی وارد بازار شد، بااین‌حال هنوز هم طرف دارهای خاص خودش را دارد و تنها تغییرات آن به بخش‌های عملکردی و سخت‌افزاری اختصاص داده‌شده است. این ساعت ورزشی برای ورزشکارهای که به شنا علاقه‌مندند بسیار مناسب است؛ آیکون قطره‌ی آب نشان می‌دهد که ساعت‌تان در برابر نفوذ آب به داخل بلندگو و تعامل با نمایشگر مقاوم شده است. پس فقط کافی است تا قبل از رفتن زیرآب لازم است گزینه water lock را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، لمس نمایشگر قفل می‌شود؛ بنابراین خیال‌تان از بابت این‌که پیامی به ‌اشتباه از طریق برخورد قطرات آب به کسی ارسال شود یا در کل دستوراتی ناخواسته انجام گیرد، راحت خواهد بود. البته کاربران اپل واچ 3 باید خودشان را برای تشویقات یا غر زدن‌های اپل واچ خود آماده کنند. زیرا اگر کاربر از لحاظ فعالیت بدنی نسبت به‌روز قبل خود کم کرده باشد، اپل واچ به او هشدارهایی را خواهد داد و از او می‌خواهد که مدتی را برای پیاده‌روی برود.
***
فناوري باورنکردنی با قیمتی مناسب
GARMIN VIVOSPORT
قیمت: 299 دلار
گارمین وایو اسپرت تمام حرکات‌تان را زیر نظر دارد و به آن‌ها نمره می‌دهد؛ از پا شدن و حرکت کردن گرفته تا شنا کردن همه در فهرست برنامه‌ای این ساعت منحصربه‌فرد وجود دارد. این ساعت به‌اندازه کافی فشرده و کوچک است تا بتوان از آن برای هر ورزش یا فعالیتی استفاده کرد. همچنین این ساعت ابزارهای بررسی تناسب‌اندام را به شما ارائه می‌دهد و استرس‌تان را در طول روز پیگیری می‌کند، و دارای آپلود خودکار روی انجمن آن‌لاین تناسب‌اندام  Garmin Connect است. درواقع این ساعت یک بسته کامل پیگیری‌کننده فعالیت است که قابلیت سنجش ضربان از روی مچ دست یا بررسی اکسیژن مصرفی در هنگام ورزش کردن و برآورد سن تقریبی کاربر با میزان ورزشی که می‌کند را به شما ارائه می‌دهد. وایو اسپرت مناسب برای فعالیت ورزشی در داخل سالن یا استفاده از جی‌پی‌اس برای پیگیری دقیق فعالیت‌ها در فضای باز است. 
***
یک ساعت تمام‌عیار ورزشی
POLAR M200
قیمت: 159 دلار
به نظر منتقدان POLAR M200 یک ساعت تمام‌عیار ورزشی است که دارای GPS  فعال و فناوري دریافت ضربان قلب از روی مچ است. شما می‌توانید با این ساعت فعالیت‌های روزانه، تعداد قدم‌ها و صدالبته کیفیت خواب خود را در شب به‌خوبی بررسی کنید. این ساعت قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و نمایش تماس‌ها و پیام‌ها را هم دارد، علاوه بر آن شما می‌توانید یک پروفایل‌های ورزشی حرفه‌ای داشته باشید و با دوستان ورزشکار خود به اشتراک بگذارید. برنامه حرفه‌ای دویدن و ضدآب بودن آن برای شنا کردن مهر تاییدی بر قابلیت‌های ورزشی این ساعت هوشمند است. البته این‌ها فقط بخشی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این محصول است؛ شما می‌توانید بهترین ساعت‌ها را در کنار دوست مچی خود بگذرانید. رنگ‌های پرطرفدار این محصول مشکی و قرمز و بندهای موجود آن زرد، آبی و سفید هستند.
***