در دیدار با استاندار انجام شد
تاکید وزیر کار برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان قزوینی

به گزارش قلم به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین که در تهران برگزار شد همچنین برای حل برخی مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین قول مساعد داد و مقرر شد.

افزایش حجم تسهیلات اشتغالزایی و چگونگی تحقق آن، حمایت از مشاغل خانگی و روستایی از دیگر مباحث دیدار بین استاندار قزوین و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باود.

در این دیدار استاندار قزوین نیز بر واگذاری ۳۰۰ هکتار از اراضی متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و همچنین فعال سازی ظرفیت واحدهای صنعتی لوازم خانگی پارس و آپادانا سرام تاکید کرد.
تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به استان قزوین با توجه به حجم بالای پرونده ها و درخواست ها از دیگر مواردی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.
حمایت از طرح های مرتبط به نیروگاه های خورشیدی خانگی با هدف رونق اشتغال روستایی نیز از موضوعاتی بود که در این جلسه توسط زاهدی استاندار قزوین مطرح و بر آن تاکید شد.
استاندار در این دیدار بر بازنگری در مشوق های بیمه ای کارفرمایان به منظور امکان اجرای این دستورالعمل در واحدهای تولیدی تاکید کرد.
منوچهر حبیبی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری در این دیدار، استاندار را همراهی می کرد.