شهردار مشهد:
شوراهاي اجتماعي محلات انعکاس‌دهنده مشکلات مردم باشند
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امروز چهارشنبه هشتم خردادماه، محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در اولین جلسه شورای راهبردی شوراهای اجتماعی محلات مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم در قالب شکل‌گیری شوراهای اجتماعی محلات، خلاصه خواسته‌ها، مطلوبیت‌ها و نارضایتی های مردم محله را در جمعی اندک ببینیم و به مدیران اجرایی انتقال دهیم.
وی افزود: در این راستا باید دید شوراهای اجتماعی محلات تا چه میزان توانسته‌اند در میان مردم بروند و مردم محلات شهر تا چه میزان شوراهای اجتماعی محلات را بازتاب دهنده عقل منفصل خود می‌دانند؟
شهردار مشهد با اشاره به لزوم تحقق منویاتی که برای شهر مشهد در بالادست در نظر گرفته شده، گفت: باید دید تا چه میزان توانسته‌ایم اهداف متمرکز تدارک دیده شده برای مدیریت شهری را در قالب مشارکت مردم به پیش ببریم.
کلایی عنوان کرد: در واقع شوراهای اجتماعی محلات باید حرف عمومی که در برنامه‌های بالادست برای پیشرفت شهر مطرح می‌شود، به شهروندان منتقل کنند و برای تحقق آنها از مردم کمک بخواهند.
وی خاطرنشان کرد: در نهایت نیز باید بررسی کرد هویت شورای اجتماعی محلات تا چه میزان توانسته به عنوان نهادی منسجم از عقلانیت و آگاهی برخوردار باشد.