مروری بر برترین اپ‌های تغذیه و تناسب اندام
مربی دیجیتال من
My Diet Diary
خاطرات رژیم روزانه من
این اپلیکیشن یکی از کامل‌ترین ‌برنامه‌ها برای تغذیه و تناسب اندام است که از پنج امتیاز، چهار و یک را در گوگل‌استور به دست آورده است. درواقع این اپ یک بسته کامل است که به کاربرش کمک می‌کند با همراهی منظم و دقیق اپ به هدفش برسد. خواه کاهش وزن هدفش باشد، خواه افزایش وزن.
این اپ به شما برنامه غذایی می‌دهد و آمارخورد و خوراک شما را ثبت می‌کند. شمارش کالری‌های دریافت‌شده یا سوخته شده کاربر از دیگر امکانات آن است که به صورت روزانه ضبط و ثبت می‌شود. این اپ فاصله شما با هدف‌تان را اندازه گرفته و مسیر رسیدن به این هدف را مشخص می‌کند. پس از دستیابی به هدف هم راه‌های تثبت وزن را به شما پیشنهاد می‌دهد.
*چرا این اپ را توصیه می‌کنیم؟
کاربری ساده و راحت، پیگیری آسان برنامه غذایی، پیشنهادهای ورزشی ورزش، کنترل وزن و توصیه به مصرف آب و درنهایت رصد مراحل رسیدن به هدف از جمله ویژگی‌هایی است که این اپ را در مقایسه با بقیه ممتاز می‌کند. این اپ به شما فهرستی از موادغذایی رژیمی و مفید را ارائه می‌کند که در مدت زمان کم و با زحمت کم می‌توانید تهیه و آماده کنید.
Lifesum - Diet Plan, Calorie Counter & Food Diary‏
ماشین حساب کالری سوزی
این اپ یک اپلیکشن موفق و کاربردی در زمینه تغذیه سالم و ورزش است که امتیاز نزدیک به پنج از پنج را در بازار اپ‌ها دارد. این برنامه میلیون‌ها بار بارگذاری شده و کمک کرده که کاربرانش زندگی سالم و شادتری را در سراسر جهان تجربه کنند.
این برنامه یک دفتر ثبت برنامه‌غذایی روزانه است که هر روز دستورالعمل‌های سالم و مغذی را برای کاربر متناسب با هدفی که تعیین کرده معرفی می‌کند. این اپ به کاربر کمک می‌کند که به رژیم غذایی مناسب‌اش برسد و روند سلامتی‌اش را ردیابی کند. همچنین یک برنامه ورزشی هم در کنار این رژیم غذایی به کاربر معرفی می‌کند. برنامه‌ای که با همکاری متخصصان ورزشی و متخصصان تغذیه تهیه و تنظیم شده است.
*چرا این اپ را معرفی می‌کنیم؟
این اپلیکیشن مثل یک ماشین حساب دقیق و هوشمند میزان کالری مصرفی روزانه را اندازه می‌گیرد. مسیری را که برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری طی می‌کنید، ردیابی کرده و میزان کالری که سوزاندید را به شما نشان می‌دهد. از طرفی به شما می‌گوید که در طول مسیر با چه شرایطی کالری سوزاندید. کجا فعالیت بدنی بیشتری داشتید و کجا کند عمل کرده‌اید.
 On fit
مربی بدن‌سازی آفلاین
با کمک اپلیکیشن آن فیت می‌شود، سبک زندگی را تغییر داد و در مسیر دستیابی به اندام متناسب و سلامتی گام برداشت. این اپ یک فهرست بلند بالا از برنامه‌ها شامل رژیم غذایی و تمرین‌های ورزشی دارد که می‌توانید متناسب با روحیه و برنامه‌ریزی که دارید هرکدام را انتخاب و شخصی‌سازی کنید.
با استفاده از این اپ می‌توان از مربیان دارای مدرک معتبر بین‌المللی برای دریافت مشاوره‌های تغذیه و تناسب اندام و درخواست برنامه اختصاصی کمک گرفت. ویدئوهای ورزشی این اپ امکان خوبی را برای کاربر ایجاد می‌کند تا با تماشای برنامه‌های ورزشی بتواند این تمرین‌ها را به خوبی و درستی اجرا و تکرار کند.
*چرا این اپ را معرفی می‌کنیم؟
مهم‌ترین امتیاز اپ آن فیت ویدیوهای آن است که به کاربر کمک می‌کند حرکات را به درست‌ترین شکل ممکن اجرا کند. این کار به پیشگیری از عوارض ناشی از اجرای تکنیک‌های نادرست ورزشی بسیار کمک می‌کند. از طرفی برنامه آن فیت پشتیبانی بیست‌وچهارساعته دارد که می‌توان از آن برای مشورت گرفتن مستقیم با بهترین بدن‌سازان جهان استفاده کرد.
Calorie Counter by MyFitnessPal
برنامه‌ای برای فیت شدن
این برنامه یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های تغذیه و سلامت است که بیشتر از 10 میلیون کاربر آن را بارگذاری کرده‌اند. این اپ هم امتیاز بالاتر از چهار از مجموعه پنج امتیاز را از کاربرانش دریافت کرده است. این برنامه به صورت هماهنگ هم در زمینه تغذیه وهم ورزش شما راهنمایی وهمراهی می‌کند. وجود یک بانک اطلاعات با بیش از دو میلیون ماده غذایی و اطلاعات مربوط به آن که به شما کمک می‌کند، رژیم‌غذایی مناسبی داشته باشید.
*چرا این اپ را معرفی می‌کنیم؟
علت معرفی این اپ نرم‌افزار منحصربه‌فرد آن است که امکان محاسبه کالری خوراکی‌ها و موادغذایی مختلف را به شما می‌دهد. به این ترتیب شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان کالری غذایی را که در خانه می‌پزید یا غذایی را که در رستوران سفارش می‌دهید، به‌طور دقیق محاسبه کنید. از طرفی این اپ بالغ بر 350 تکنیک ورزشی کالری سوز را به شما معرفی می‌کند که می‌تواند در کنار برنامه غذایی بهترین راه برای کاهش وزن باشد.
Weight Loss Coach - Reduce Body Fat & Lose Weight‏
مربی کاهش وزن
اگر دنبال یک اپلیکیشن برای وزن کم کردن هستید، این اپ شما را همراهی می‌کند. درواقع این برنامه یک مربی کاهش وزن است که با هوش مصنوعی کار می‌کند. یک مربی دیجیتال که به جای اختصاص دادن دو ساعت در روز، بیست‌وچهارساعته شما را همراهی می‌کند و اجازه نمی‌دهد از مسیر و هدف خود که حفظ تناسب اندام است دور شوید.
این اپ تضمین می‌کند که در طول 35روز به کارگیری‌اش تا پنج‌کیلوگرم وزن کم کنید. این مربی دیجیتال روزانه به شما برای وزن کم‌کردن و خلاصی از چاقی انگیزه می‌دهد و وزن شما را ردیابی می‌کند. با این اپ شما یک کارشناس تغذیه همراه‌تان دارید که برایتان یک رژیم‌غذایی معرفی می‌کند و همراه‌تان هست تا این رژیم را انجام بدهید. از طرفی تکنیک‌هایی را به‌صورت روزانه به شما معرفی می‌کند که میزان سختی آن به صورت روزانه افزایش می‌یابد. تکنیک‌هایی که می‌تواند در مدت 35 روز چربی‌های اضافه را از شما دور کند.
*چرا این اپ را معرفی می‌کنیم؟
مهم‌ترین ویژگی این اپ ارائه یک نمودار از روند برنامه‌ریزی و کاهش وزن را برای شما به تصویر می‌کشد. کاستی‌ها و بی‌برنامگی‌هایتان را در طول دور رژیم و ورزش مشخص می‌کند و در موارد بعدی با هشدار دادن به شما تلاش می‌کند شما را دعوت به پیاده‌روی و تحرک کند. همان‌طور که در طول روز با هشدارهایش شما را به نوشیدن آب دعوت می‌کند.