مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد خبر داد:
احداث 15 ایستگاه تخلیه بار در سطح شهر مشهد
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان اینکه تاکنون 70 ایستگاه تخلیه بار با ظرفیت 154 جای پارک در مشهد راه‌اندازی شده است، گفت: امسال احداث 15 ایستگاه در فضایی بالغ بر500 مترمربع در نقاط بارخیز شهر را در دست اقدام داریم.
وی جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی حین تخلیه و بارگیری، مدیریت فرآیند تخلیه بار و ایمن‌سازی جابه جایی کالا را از اهداف احداث ایستگاه‌های مذکور برشمرد.
مختاری یادآور شد: تجمع مراکز تجاری با محوریت مواد پروتئینی و گوشتی و نیاز به تخلیه و بارگیری کالا و قرارگیری کالاهای مذکور در دسته مواد فاسد شدنی این سازمان را بر آن داشت تا 4 ایستگاه تخلیه بار را در بولوار استقلال جانمایی کند.
وی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی عدم پارک وسایل نقلیه سواری در محل ایستگاه‌های تخلیه بارگفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارتی و بازرسان سازمان ایستگاه‌های تخلیه بار را رصد و خودروهای سواری که در محل ایستگاه‌های مذکور پارک نمایند اعمال قانون خواهند شد.
مختاری اظهارداشت: 4 هزار و 440 خودروی سواری پارک شده در ایستگاه‌های تخلیه بار طی 6 ماه گذشته از طریق دوربین‌های نظارتی و 877 خودروی سواری از سوی نیروهای بازرسی طی همین مدت اعمال قانون شده‌اند.