پهن شدن سفره‌های افطار در معابر و خیابان‌‎های مشهد
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی شهرداری مشهد، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از گسترده شدن سفره‎های افطار در معابر و خیابان‎های شهر خبر داد.
مهدی زارعی با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی«شهر بهشت» که با موضوع ویژه برنامه‏های فرهنگی شهرداری در آستانه ماه مبارک رمضان از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: در سطح مناطق 13 گانه شهر از 45 دقیقه قبل از افطار سفره‎هایی در بوستان‏ها و خیابان‏ها پهن می‏شود که به عنوان «رمضان بهار جان ها» نامگذاری شده است.
وی در خصوص جزئیات بیشتر این برنامه ‏ها اضافه کرد: تلاش می‎شود مردم در بستر این سفره‎ها افطار خود را بیاورند و در کنار خود، دیگران را هم اطعام کنند تا همدلی ها رنگ و بوی بیشتری به خود بگیرد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این مهم صرفا در بوستان ها رقم نمی خورد، افزود: تلاش شده این سفره‎ها در خیابان ها و معابر شهر گسترده شود.
زارعی در خصوص راه اندازی خیابان غذا، فرهنگ و هنر در خیابان باهنر، عنوان کرد: همچنین ترتیل خوانی قرآن کریم و جز خوانی نیز بعد از افطار صورت می گیرد.