تلاشگران تی‌ پی‌ کو، ستون تولید در صنعت دارو هستند

به گزارش قلم به نقل از امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو، دکتر پویا فرهت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، به‌مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر پیامی به شرح زیر صادر کردند:

نام‌گذاری اولین روز ماه می (11 اردیبهشت) به نام روز کارگر، احترامی عمیق به ریشه‌های اصلی توسعه در هر کشوری است، یک یادآوری کامل است برای همگان و ارزش‌های کار و بانیان توسعه هر سرزمینی؛ پس روزی بسیار مبارک و میمون است.

اما در ایران عزیز ما، این روز، فراتر از ارزش‌های معمول روز کار و کارگر است؛ روز یادآوری عزت و شرف مردان و زنانی است که با تمام سختی‌ها و مصائب، دست و پنجه نرم می‌کنند و بی اغراق می‌توان ادعا کرد که این روز، روز استقلال و استحکام ایران، روز تماشای ایستادگی سرافرازانه فرزندانش است.

چرخ‌های اصلی کشور می‌چرخد، کارگران در خط مقدم‌اش هستند، محیط با تمام فشارها، هنوز سرزنده و پویاست، کارگران در پیشانی آن می‌درخشند، فضای کارخانه‌هایمان سازنده و تولید همچنان حرف اول را می‌زند، کارگران با صبوری، ایستادگی را معنا می‌بخشند ... و جلوه‌ای درخشان از ایران عزیز و سربلند به‌دست می‌دهند؛ تماشایی و غرورآفرین.

نتیجه می‌گیرم که کارگران، سرمایه‌های اصلی کشورند؛ و ایران ما، روی دوش سرمایه‌هایش است که چنین مستقل و عزتمند و سرافراز جلوه می‌کند.

همه‌ی ما نیز، تلاشگران یک مجموعه بزرگ در "تی‌پی‌کو" هستیم، همه با هم یک لشگر ده هزار نفره‌ایم و همگی تک به تک، سهمی و نقشی در آبادانی و چرخیدن چرخ‌های کشور و صنعت دارو ایفا می‌کنیم؛ ما با رونقی که به تولید می‌دهیم با کار خود و حضور خود، ضمن صیانت از صنعت ارزشمند داروسازی کشور، حیات سازنده و طبیعی و جاری خود را رقم می‌زنیم و خود، ستونی می‌شویم از ستون‌های این کشور عزیز و پهناور.

من به نیابت از همه همکاران عزیز، این روز بزرگ، روز کار و کارگر را به همه همقطاران تی‌پی‌کویی خود تبریک می‌گویم و یکدلی‌های همه تلاشگران و زحمتکشان گروه دارویی تامین را پاس می‌دارم و از صمیم قلب قدردان زحمات‌شان هستم؛ و مطمئنم که روزهایی درخشان پیشآروی‌ همگان است.