افتتاح دفتر صدور مجوز تردد زمانی و مکانی ویژه ناوگان باری
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری تسهیل در دریافت مجوزهای ورود ناوگان باری به طرح محدوده‌های زمانی و مکانی را از اهداف افتتاح دفتر مذکور در نزدیکی محل پایانه بار شهید خیبری (پایانه بار طرق) اعلام کرد و افزود: رانندگان ناوگان باری می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 16 جهت دریافت مجوزهای موردی و مدت‌دار به دفتر مذکور مراجعه کنند.
وی یادآورشد: پس از دو سال از اجرای طرح محدوده‌های زمانی و مکانی و بررسی نقاط قوت و ضعف طرح، مدل جدیدی با توجه به اطلاعات اخذ شده به شورای هماهنگی ترافیک استان پیشنهاد و تصویب شد.
مختاری با بیان این که مجوزهای موردی برای ناوگانی که به قصد تخلیه و بارگیری به صورت موردی وارد شهر مشهد می‌شوند، گفت: ناوگان حامل مواد فاسدشدنی می‌توانند طی ساعت 23 الی 6 صبح در محدوده قرمز، 23 الی 10 صبح در محدوده زرد و 23 الی 17 در محدوده سبز تردد نمایند.
وی ادامه داد: سایر ناوگان باری که به مقصد یا مبدا مشهد بارنامه دارند پس از اخذ مجوزموردی می توانند از ساعت 23 الی 6 در محدوده قرمز، 23 الی 8 صبح در محدوده زرد و 23 الی 12 در محدوده سبز وارد شوند
مختاری با اشاره به این که تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین که به مقصد سایر شهرها از معابر شهر مشهد عبور می‌نمایند از کنارگذر شمالی بایستی صورت پذیرد، گفت: ناوگان متخلف در صورت مشاهده، اعمال قانون و به کنارگذر هدایت خواهند شد.
وی افزود: محدوده مرکزی شهر محدوده قرمز، حدفاصل محدوده قرمز تا رینگ بزرگراهی شامل بزرگراه غدیر، بابانظر، چراغچی، آزادی، بولواراستقلال، معلم، شهید قانع، صیاد شیرازی، پیروزی و بزرگراه کلانتری به استثنای بولوار احمد آباد، ملک‌آباد و وکیل‌آباد محدوده زرد و محدوده خارج از محدوده زرد تا حریم شهر محدوده سبز محسوب می‌شود.